اخبار تکنولوژی

پاورهای جدید سری HP EVO گرین با نورپردازی ARGB و استاندارد Intel ATX 12V 2.52 روانه بازار شدند

پس از گذشت حدوداً 8 سال از عرضه موفق اولین پاورهای سری (HP (High Performance گرین، این خانواده که به گونه ای پرچم دار پاورهای میان رده گرین محسوب می‌شوند به دلیل داشتن ویژگی‌هایی مثل قابلیت کابل‌کشی نیمه ماژولار، فن فوق‌العاده کم‌صدا و راندمان مصرف انرژی بالا در کنار ویژگی‌های ظاهری خاص و منحصر به فرد همواره یکی از پرطرفدارترین پاورهای گرین نزد گیمرها بوده‌اند.

همین عامل سبب شده تا نسل سوم پاورهای سری HP که با مدل تجاری HP EVO روانه بازار شده است دقیقاً مطابق با نیازهای این قشر از کاربران کامپیوترهای شخصی طراحی و تولید شود. ویژگی‌هایی مانند کابل‌کشی نیمه ماژولار، خازن‌های 105C تماماً ژاپنی، راندمان مصرف انرژی حداکثر 93% فراتر از استاندارد 80PLUS GOLD، نورپردازی فوق‌العاده چشم‌نواز ARGB با قابلیت همگام سازی با مادربردهای سازگار، طراحی ظاهری خاص با سبک و سیاق نظامی و فن فوق‌العاده کم‌صدا در کنار گارانتی طولانی مدت بیش از 5 ساله (62 ماه) از جمله محوری‌ترین خصوصیات این سری گیمینگ محسوب می‌شوند.

یکی دیگر از قابلیت‌های کم نظیر این سری فوق‌العاده مدرن، پشتیبانی از استاندارد جدید طراحی پاور توسط اینتل یعنی Intel ATX12V 2.52 است. همان‌طور که مطلع هستید نسل جدید پردازنده‌های Intel و AMD دارای حالت‌های متعدد و پیچیده مدیریت مصرف انرژی هستند. این پردازنده ها در وضعیت بی باری مصرف انرژی فوق‌العاده کم و بالعکس ممکن است در کسری از ثانیه و در وضعیت بار کامل تا چند برابر توان نامی خود انرژی مصرف کنند. به لطف طراحی فوق‌العاده مدرن و پشتیبانی پاورهای سری HP EVO گرین از استاندارد جدید Intel ATX12V V2.52 سازگاری کامل این مدل‌ها با جدیدترین پلتفرم‌های Intel و AMD تضمین شده است.

همچنین در نسل جدید پاورهای سری HP EVO به دلیل طراحی فوق‌العاده مدرن و مجتمع سازی حداکثری مدارات مختلف، طول این مدل‌ها از 160mm در نسل قبل به 140mm کاهش یافته است. این امر سبب افزایش سازگاری این سری با کیس های با فضای محدود نظیر مدل‌های Micro-ATX و پلتفرم‌های HTPC شده است.

لازم به ذکر است پاورهای سری HP EVO گرین در سه رنج توان 600/700/800W و با گارانتی 62 ماهه هم اکنون توسط نمایندگان رسمی گرین و اغلب فروشگاه‌های آنلاین معتبر عرضه و قابل سفارش می‌باشد.

مشاهده سایر خصوصیات و مشخصات فنی کامل پاورهای سری  HP EVO گرین

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا