اخبار تکنولوژی

هواوی nova 8i با دوربین 64 مگاپیکسلی و شارژر فوق‌سریع 66 واتی در راه است

به زودی هواوی گوشی nova 8i را به طور رسمی معرفی می‌کند؛ محصولی که عضو جدید سری محبوب nova بوده و مخصوص نسل جوان طراحی شده است.  تیرزرهای رسمی منتشر شده از گوشی نوا 8i نوید طراحی مدرن و جوان‌پسند را با دوربین پرقدرت و شارژر بسیار سریع می‌دهد.

نسل جوان با گوشی‌های سری nova هواوی غریبه نیستند و تجربه نشان داده است با صرف کمترین هزینه می‌توانند بیشترین قابلیت‌ها و امکانات ممکن را به دست بیاورند. اما هوآوی این بار با مدل جدید nova 8i، توجه ویژه‌ای به طراحی و زیبایی ظاهری داشته است. تیزرهای منتشر شده خبر از عرضه گوشی nova 8i در سه رنگ بسیار جذاب و منحصر به فرد می‌دهد که این گوشی را بسیار خواستنی جلوه می‌دهد.

گوشی نوا 8i دارای صفحه نمایش باکیفیت با حاشیه‌های بسیار اندک است که موجب زیبایی هرچه بیشتر آن شده است. در این نسل، هوآوی از صفحه نمایش موسوم به Edgeless Display با طراحی تقریباً بدون حاشیه استفاده کرده است که تماشای ویدئو، بازی کردن و حتی وب‌گردی را لذت‌بخش‌تر می‌کند. نسبت صفحه نمایش به پنل جلویی این گوشی نزدیک به 95 درصد گزارش شده که عددی فوق‌العاده است.

گوشی هواوی نوا 8 آی در بخش دوربین نیز تحول بزرگی به خود دیده است و در حالی که گوشی‌های هم‌رده معمولاً از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی برخوردار هستند، برای nova 8i دوربین 64 مگاپیکسلی مورد انتظار است. این گوشی سه دوربین پشتی دیگر هم دارد تا بتوان برای هر کاری از یک دوربین تخصصی استفاده کرد.

نسل جوان به واسطه استفاده زیاد از گوشی هوشمند، خواهان سرعت شارژ بالاست و به همین دلیل است که جوانان نمی‌توانند HUAWEI nova 8i را نادیده بگیرند. در حالی که گوشی‌های هم‌رده نهایتاً شارژر 25 یا 30 واتی دارند، هواوی برای گوشی nova 8i  شارژر فوق‌سریع 66 واتی را در نظر گرفته است. با چنین سرعت شارژ بالایی، باتری nova 8i ظرف مدت کوتاهی کاملاً شارژ می‌شود و کاربران جوان می‌توانند مدت بیشتری از گوشی خود استفاده کنند.

بدیهی است گوشی nova 8i دارای ویژگی‌های برجسته دیگری چون سخت افزارهای پرسرعت، رابط کاربری غنی EMUI و توانایی‌های پیشرفته مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی نیز خواهد بود. قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی دوربین گوشی‌های هوآوی همواره مورد توجه کاربران و افراد حرفه‌ای قرار داشته است و انتظار می‌رود با nova 8i به سطح تازه‌ای برسند.

آن‌طور که پیداست nova 8i یکی از ارزشمندترین و البته زیباترین گوشی‌های نیمه دوم سال 2021 خواهد بود و انتظار می‌رود با استقبال خریداران جوان روبرو شود. در نسل‌های پیشین نیز گوشی‌های سری nova همواره جزء محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین‌ گوشی‌های بازار بوده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا