اخبار تکنولوژی

هوآوی Nova 8 و Nova 8 Pro با شارژ فوق سریع ۶۶ وات معرفی شدند

گوشی‌های هوآوی Nova 8 و Nova 8 Pro با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل و شارژ فوق سریع ۶۶ وات معرفی شدند. این دو دستگاه قدرت خود را از تراشه کرین ۹۸۵ دریافت می‌کنند.

هوآوی از گوشی‌های جدید خود با نام‌های تجاری هواوی Nova 8 و Nova 8 Pro رونمایی کرد. هر دو گوشی جدید هواوی مجهز به نمایشگر با نرخ تازه‌سازی بالا، تراشه‌های کرین 985 و دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسل خواهند بود. همچنین این دو دستگاه از فناوری شارژ سریع ۶۶ وات و شبکه 5G نیز پشتیبانی می‌کنند.

هوآوی Nova 8

گوشی هواوی Nova 8 مجهز به صفحه نمایش 6.67 اینچ «فول اچ دی پلاس اولد» (FHD+ OLED) با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز است. همچنین یک حفره در قسمت بالای نمایشگر قرار دارد که محل قرارگیری دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی آن است. توجه داشته باشید که این دستگاه مجهز به حسگر اثر انگشت درون نمایشگر است.

یک ماژول بیضی شکل در بخش پشتی قرار دارد که محل قرارگیری دوربین اصلی 64 مگاپیکسل، دوربین زاویه‌دید گسترده 8 مگاپیکسل و دو دوربین 2 مگاپیکسل ماکرو و سنجش عمق است. این دستگاه مجهز به تراشه کرین 985 بوده که هواوی از آن در ماه آوریل رونمایی کرده است. همچنین گوشی جدید هواوی دارای 8 گیگابایت رم بوده و در دو مدل مختلف بر اساس تفاوت در ظرفیت حافظه ذخیره‌سازی (128 و 256 گیگابایت) معرفی شده است.

گوشی جدید هواوی Nova 8 مجهز به رابط کاربری EMUI 11 به همراه سرویس‌های موبایلی هوآوی (HMS) منتشر می‌شود. این دستگاه قدرت خود را از باتری 3800 میلی‌آمپر ساعتی دریافت می‌کند و شاهد پشتیبانی آن از فناوری شارژ سریع 66 وات هم خواهید بود.

گوشی هواوی Nova 8 در رنگ‌های نقره‌ای، بنفش، سبز و مشکی موجود است. مدل‌های 128 و 256 گیگابایت گوشی جدید هواوی به ترتیب با قیمت‌های 505 و 565 دلار عرضه می‌شوند. با این که فروش رسمی از تاریخ 30 دسامبر آغاز خواهد شد.

هوآوی Nova 8 Pro

گوشی هوآوی Nova 8 Pro مجهز به نمایشگر بزرگ‌تر «اولد» (OLED) 6.72 اینچ «فول اچ دی پلاس» (FHD+ OLED) بوده و نرخ تازه‌سازی آن هم 120 هرتز است. این نمایشگر که به عنوان صفحه نمایش خمیده هم شناخته می‌شود، خروجی رنگ 10 بیت دارد که در نتیجه رنگ‌های بهتری را ارائه می‌دهد. در بخش جلوی نمایشگر، یک حفره بیضی شکل وجود دارد که محل قرارگیری دوربین سلفی 16 مگاپیکسل و دوربین زاویه‌دید گسترده 32 مگاپیکسل است. همچنین این دستگاه مجهز به حسگر اثر انگشت درون نمایشگر است.

در بخش عقب شاهد قرارگیری چهار سنسور دوربین خواهید بود. این دستگاه قدرت خود را از باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی دریافت کرده و از فناوری شارژ سریع ۶۶ وات هم پشتیبانی می‌کند. از نظر نرم افزاری تفاوتی میان هواوی Nova 8 و Nova 8 Pro وجود ندارد.

گوشی هواوی Nova 8 Pro در دو مدل 128 و 256 گیگابایت با 8 گیگابایت رم ثابت عرضه می‌شود و قیمت آن‌ها هم به ترتیب معادل 611 و 672 دلار است و فروش این دستگاه نیز از تاریخ 30 دسامبر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا