اخبار تکنولوژی

هوآوی برنده 8 عنوان از جوایز معتبر Red Dot Design شد

جایزه Red Dot Design یکی از معتبرترین جوایز فنی و هنری دنیا است که به اسکار حوزه طراحی صنعتی شهرت دارد. به تازگی شرکت هوآوی موفق به کسب 8 جایزه معتبر از این رویداد شده که نشان‌دهنده تعهد هوآوی به ارائه طرح‌هایی اصیل و در عین حال مطابق با استانداردهای روز است.

این جوایز در حوزه محصولات مصرفی، شبکه، دستاوردهای هوشمند، دستاوردهای ارتباطی و بسترهای پردازش ابری (Cloud Computing) به هوآوی تعلق گرفته است. در ادامه سه نمونه از محصولات هوآوی که برنده این جایزه معتبر شده‌اند را معرفی خواهیم کرد.

دستیار هوشمند HUAWEI Assistant – TODAY

این دستیار پیشرفته با ارائه خدماتی مانند جستجو، ساخت سریع مخاطب، به‌روزرسانی هوشمند و امکان ارائه پیشنهادات هوشمند موفق به شکستن مرز محدودیت‌های اطلاعاتی شده است. این دستیار همچنین کمک می‌کند تا هوآوی از نحوه تجربه کاربران مطلع شده تا با رفع کردن ایرادها، خدمات بهتری دریافت کنند. با توجه به نیاز روزافزون کاربران به بیان احساسات خود در فضای دیجیتال، هوآوی محتوا و خدمات خود را به نحوی طراحی کرده تا این نیاز مشتری نیز برآورده شود.

سرویس HUAWEI CLOUD Meeting

این سرویس، خدماتی هوشمند و مناسب برای اشتراک‌گذاری را جهت برگزاری کنفرانس‌های آنلاین بر بستر ابری ارائه می‌کند. قابلیت برقراری ارتباط تصویر و صوتی با کیفیت Ultra-HD، امکان اشتراک‌گذاری اطلاعات به صورت هم‌زمان و دستیار مبتنی بر هوش‌مصنوعی از قابلیت‌های این دستیار هوشمند است. این سرویس ارتباطی روان‌تر، عملکردی ساده‌تر و امکان همکاری بهینه حتی بین چند نقطه متفاوت در دنیا یا در بین دستگاه‌های مختلف را مهیا می‌کند.

Huawei iMaster NCE-Fabric

مرکز داده و مدیریت اتومبیل‌های خودران هوآوی که قابلیت‌های مدیریت، کنترل، آنالیز و هوش مصنوعی را با هم ترکیب کرده تا به کمک آنها یک فضای دیجیتال سه‌بعدی خلق کند. به کمک اطلاعات این سرویس که از ماشین‌ها، افراد و محیط دریافت می‌شود امکان رانندگی بدون راننده مهیا می‌شود. این سیستم تمامی المان‌های دخیل در رانندگی را بررسی کرده و نتایج آن برای یک رانندگی بی‌حادثه به اتومبیل منتقل می‌کند.

‌دیگر محصولات هوآوی که برنده جایزه معتبر Red Dot Design شده‌اند از این قرار هستند:

  • HUAWEI IdeaHub سرویس ابری نمایشگرهای هوشمند هوآوی
  • HUAWEI NetEco 6000 پایگاه داده با تجربه کاربری نوآورانه
  • HUAWEI HoloSens Store اولین فروشگاه الگوریتم و برنامه‌های ویدیویی
  • HUAWEI Smart Flow Management برنامه انقلابی مدیریت فرودگاه‌ها
  • Sense the Traffic برنامه تشخیص ترافیک به صورت هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا