اخبار تکنولوژی

افزایش موجودی گوشی Huawei Y7p در بازار با هدیه کارت حافظه ۶۴ گیگابایتی

عرضه محدود گوشی هوشمند Huawei Y7p در خرداد ماه، با استقبال قابل توجهی مواجه شد و موجودی این گوشی در بازار کاهش یافت. در زمان حاضر به طور مجدد این گوشی در بازار موجود و قابل دسترسی است.

گوشی هوشمند میان‌رده گوشی Huawei Y7p در عین داشتن قیمتی مناسب، امکانات خوبی را نیز به کاربر ارائه می‌دهد که در ادامه با تعدادی از آنها آشنا می‌شویم.

صفحه‌نمایش 6.39 اینچی Huawei Y7p یک صفحه‌نمایش با اندازه استاندارد فعلی گوشی‌ها را ارائه می‌دهد. این صفحه‌نمایش که از فناوری TFT LCD (IPS) استفاده می‌کند، قابلیت نمایش تا 16.7 میلیون رنگ را دارد. دوربین سلفی گوشی، درون صفحه نمایش قرار دارد که به اصطلاح پانج گفته می‌شود، یعنی برای قرارگیری دوربین جلو تصویر دچار انحنا نشده و یک تصویر مستطیلی و کامل را ارائه‌ می‌دهد. کیفیت این 8 مگاپیکسل است.

دوربین اصلی این گوشی سه‌گانه بوده و ترکیبی از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، زاویه‌دید گسترده 8 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی مخصوص تشخیص عمق میدان است. تصاویری که از این سه دوربین دریافت می‌شود با هم ترکیب شده و یک تصویر ایده‌آل را به عنوان خروجی به کاربر ارائه می‌دهد. سه خصوصیت اصلی هر سه دوربین یعنی کیفیت و جزئیات بالا، زاویه دید گسترده و وضوح عمق میدان در تمامی تصاویر گرفته شده توسط این گوشی نقش موثری دارند.

تصویر توسطHuawei Y7p ثبت شده است

هوآوی در این دستگاه نیز از سری چیپ‌ست‌های مدرن خود یعنی کایرین استفاده کرده و Kirin 710F قلب تپنده این گوشی هوشمند محسوب می‌شود. این پردازنده هشت هسته‌ای ترکیبی از هسته‌های مختلف با فرکانس کاری 2.2 و 1.7 گیگاهرتزی است. این چیپ‌ست با توجه به رده گوشی توان پردازش مناسبی را برای آن مهیا می‌کند.

مزیت قابل توجه دیگر Huawei Y7p باتری 4000 میلی‌آمپری آن است که به دلیل بازدهی مناسب و همچنین بهینه بودن رابط کاربری EMUI می‌تواند تا یک روز کامل نیاز کاربر را در زمینه باتری برطرف کند.

هم‌اکنون امکان تهیه این گوشی از طریق فروشگاه‌های منتخب هوآوی وجود دارد. در حال حاضر Huawei Y7p همراه با هدیه کارت حافظه جانبی 64 گیگابایتی ارائه می‌شود.

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا