اخبارنینتندو سوییچ

شخصیت‌های DLC بعدی بازی Super Smash Bros. Ultimate معرفی شدند

شخصیت‌های Pyra و Mythra به عنوان جدیدترین مبارزانی که به بازی Super Smash Bros. Ultimate اضافه خواهند شد معرفی شده‌اند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Super Smash Bros. Ultimate

بسیاری از بازیکنان Super Smash Bros. Ultimate منتظر بودند تا ببینند که کدام یک از شخصیت‌های بازی Xenoblade Chronicles 2 (یکی از بازی‌های موفق نینتندو سوئیچ که تاکنون در در آخرین نسخه Smash نماینده‌ای نداشته) به بازی اضافه خواهد شد. خب، در طول نینتندو دایرکت 50 دقیقه‌ای اخیر، این انتظار به پایان رسید.

همان‌طور که نینتندو از روز گذشته وعده داده بود، این رونمایی به عنوان شروع جدیدترین قسمت از نینتندو دایرکت انجام شد. پایرا و میترا از بازی Xenoblade Chronicles 2، مبارزان دی ال سی بعدی Super Smash Bros. Ultimate هستند. بازیکنان می‌توانند در هر زمان بین هر دو فرم این شخصیت‌ها سوئیچ کنند و هر دوی آن‌ها قدرت‌های ویژه خود را دارند. هرچند Rex مبارز جدید نیست، اما او را در Final Smash خواهیم دید.

در همین حال، استیج و موسیقی‌های جدیدی با تم Xenoblade Chronicles 2 نیز با بازی اضافه می‌شوند. شخصیت‌های جدید در ماه مارچ به جمع سایر مبارزان می‌پیوندند، بنابراین طی روزهای آینده اطلاعات و جزئیات بیشتری را از آن‌ها خواهیم دید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا