اخباراخبار بازیکامپیوتر

نمایش تریلر گیم‌پلی بازی Shadow Warrior 3

تریلر گیم‌پلی بازی Shadow Warrior 3 امروز در رویداد Devolver Direct نمایش داده شد، ، لو وِنگ شخصیت اصلی بازی با حقه‌های تازه‌‌ای در آستینش وارد صحنه می‌شود تا دنیا را برای بار دیگر از نابودی حتمی خود نجات دهد البته در این ماجراجویی او تنها نیست چنانچه Orochi Zilla کارفرما و دشمن بزرگش در بازی قبل، اینبار به عنوان یار و هم‌تیمی، او را در این مسیر همراهی خواهد کرد.

محیط، سلاح‌ها و دشمنان آشنا به نظر می‎رسند. اما نسبت به عناونی قبلی تحرک در این بازی بسیار بالاتر است، از دویدن به روی دیوار گرفته تا استفاده از grappling hook برای پرش‌های بلند و تاب خوردن، نیروی‌های جدید اهرمینی هم با طراحی‌های بی‌نظیر به بازی اضافه شده‌اند که شما می‌توانید آنها را به طرق مختلف با تفنگ، شمشیر، جادو و …  به راحتی سلاخی کنید مثل‌ دلقک تازه‌ی داستان با بدنی از ساز آکاردئون که نشان می‌دهد بازی همچنان فضای طنزآمیز خود را حفظ کرده است. ناگفته نماند که ساز‌ه‌های مرگباری که در محیط بازی وجود دارد نیز می‌تواند شما را در نابودی دشمنانتان یاری ‌دهد.

Shadow Warrior 3 قرار است که در سال 2021 برای پلتفرم کامپیوتر شخصی منتشر شود اما هنوز خبری در مورد انتشار این بازی بر روی کنسول‌های نسل هشتم یا نهم منتشر نشده.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا