اخباراخبار بازی

کمپانی SEGA بخش اروپایی خود را بازسازی میکند

سگا بازی HYENAS و سایر عناوین اعلام نشده را لغو کرد

 

کمپانی SEGA بازی HYENAS که قرار بود استودیو Creative Assembly بسازد را لغو کرد. همچنین ساخت چند عنوان اعلام نشده را نیز کنسل کرد.

لغو بخشی از پروژها‌ی اروپایی شرکت به منظور مقابله با شرایط بد اقتصادی است. این خبر از طریق بیانیه مطبوعاتی رسمی ژاپن در وب سایت SEGA Sammy اعلام شد. در بیانیه مطبوعاتی آمده است: در پاسخ به بدتر شدن سودآوری در منطقه اروپا، ما مجموعه عناوین خود را در هر استودیوی اروپایی بررسی می‌کنیم و بازی HYENAS و برخی از عناوین اعلام‌نشده که در حال توسعه هستند، را متوقف می‌کنیم.

این شرکت همچنین گفت که در حال بررسی اقدامات تکمیلی به منظور بهبود بیشتر سودآوری شرکت در بخش اروپایی است. SEGA Sammy می نویسد: علاوه بر این، ما به بررسی اقداماتی برای بهبود سودآوری پایگاه های اروپایی خود به غیر از موارد ذکر شده در بالا ادامه خواهیم داد. به محض مشخص شدن جزئیات، به شما اطلاع رسانی میکنیم.

استودیو Creative Assembly بازی HYENAS را در ژوئن سال گذشته معرفی کرد، قرار بود یک بازی علمی تخیلی چند نفره باشد. چندین تست آلفا انجام شد، اما به نظر می رسید که بازی با انتشار سال 2023 فاصله زیادی داشته باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا