اخباراخبار بازی

آقای جیم رایان، مدیرعامل پلی استیشن از سمت خود کناره گیری می کند

آقای جیم رایان در مارس 2024 بازنشسته خواهد شد.

 

شرکت Sony Interactive Entertainment (SIE) امروز اعلام کرد که جیم رایان، رئیس و مدیر عامل SIE تصمیم گرفته است در مارس 2024 پس از تقریباً سی سال فعالیت در شرکت پلی‌استیشن بازنشسته شود.

رئیس شرکت سونی، مدیر ارشد اجرایی و مدیر مالی آقای Hiroki Totoki را از اکتبر 2023 جایگزین آقای رایان خواهد کرد. از اول آوریل 2024، آقای توتوکی به عنوان مدیرعامل موقت SIE منصوب خواهد شد.

آقای. توتوکی با رئیس و مدیر عامل شرکت سونی و تیم مدیریتی SIE برای کمک به آینده‌ی پلی استیشن همکاری میکند. این همکاریها شامل جانشینی نقش مدیر عامل SIE نیز میباشد.

جیم رایان در بیانیه خود به مشکلات مربوط به زندگی خانوادگی خود در اروپا و مسئولیت های کاری در آمریکای شمالی اشاره کرد.

او گفت: پس از 30 سال، من تصمیم گرفتم در مارس 2024 از SIE بازنشسته شوم. من از این فرصت لذت بردم که با افراد بزرگ و شرکای باورنکردنی همکاری داشته باشم. اما آشتی دادن زندگی در اروپا و کار در آمریکای شمالی برایم دشوارتر شده است.

رایان: من با کار روی محصولاتی که زندگی میلیون ها نفر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار داده است، این شرکت را ترک خواهم کرد. پلی استیشن همیشه بخشی از زندگی من خواهد بود و من بیش از همیشه نسبت به آینده SIE خوشبین هستم. می‌خواهم از یوشیدا سان به خاطر اعتماد بسیار به من و رهبری فوق‌العاده حساس و حامی تشکر کنم.

آقای Kenichiro Yoshida، مدیر عامل گروه سونی، گفت: جیم رایان در تمام دوران حضورش برای ما یک رهبر الهام‌بخش بوده است. نظارت ایشان بر عرضه‌ی پلی‌استیشن 5 در بحبوحه همه‌گیری جهانی کووید دستاورد خارق‌العاده‌ای است. پلی‌استیشن 5 در مسیر تبدیل شدن به موفق‌ترین کنسول SIE تاکنون است. من از جیم برای تمام دستاوردهایش بی نهایت سپاسگزارم و به تصمیم جیم برای به پایان رساندن حرفه طولانی خود در سونی احترام میگذارم. با توجه به اهمیت کسب و کار خدمات بازی و شبکه، تصمیم مهم برای جانشینی او به من واگذار میشود.ما خیلی بحث کرده ایم و ساختار مدیریتی جدید را تعیین کرده ایم. هدف ما دستیابی به تکامل و رشد بیشتر گروه سونی از طریق کسب موفقیت بیشتر در تجارت خدمات بازی و شبکه است.

رایان از سال 2019 بر پلی استیشن نظارت داشته است، که عرضه‌ی پلی استیشن 5 به بازارهای جهانی مهمترین کار ایشان بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا