اخباراخبار بازی

مصاحبه‌ی اقای Phil Spencer با سایت Game Watch در TGS 2023

اسپنسر: افزایش قیمت گیم پس اجتناب ناپذیر است. بازی‌های معرفی نشده ژاپنی در حال توسعه هستند

فیل اسپنسر، مدیرعامل مایکروسافت گیمینگ، شخصاً در نمایشگاه بازی توکیو ۲۰۲۳ حضور یافت تا با طرفداران و مطبوعات از نزدیک ملاقات کند. وب‌سایت ژاپنی Game Watch مصاحبه با مدیر اجرایی مایکروسافت را منتشر کرد.

برای شروع، اسپنسر گفت که Game Pass پس از عرضه‌ی Starfield بسیار خوب عمل می‌کند و با توجه به اینکه Forza Motorsport به زودی عرضه میشود، مایکروسافت سرانجام به هدف خود برای انتشار منظم عناوین بزرگ در سرویس اشتراک گیم پس دست یافته است. با این حال، هنگامی که از اسپنسر در مورد احتمال افزایش قیمت Game Pass در آینده پرسیده شد، گفت که در نهایت اجتناب ناپذیر است.

آقای فیل اسپنسر: ابتدا، ما می‌خواهیم گزینه‌هایی را در مورد نحوه ساخت کتابخانه خود به شما ارائه دهیم. می توانید در Game Pass مشترک شوید و بازی کنید، و یا می توانید بازی را خریداری کنید. در حال حاضر میلیون ها کاربر مشترک Xbox Game Pass شده اند و بسیاری از آنها ازاین سرویس راضی هستند. اگرچه فرض اصلی ارائه محتوایی با ارزش بیشتر است، اما به نظر من افزایش قیمت در آینده اجتناب ناپذیر است. اخیراً یک بار قیمت های گیم پس را افزایش دادیم، اما پس از بررسی‌های دقیق این تصمیم گرفته شده است.

در اواخر ژوئن، مایکروسافت اولین افزایش قیمت Game Pass را اعلام کرد. قیمت گیم پس را از 9.99 دلار به 10.99 دلار و قیمت GP Ultimate را از 14.99 دلار به 16.99 دلار افزایش داد.

آقای اسپنسر همچنین گفت که به‌روزرسانی Starfield برای تشویق مشترکین برای ادامه اشتراک و تعامل با  سرویس Game Pass و خود بازی ضروری است. این دقیقاً همان چیزی است که استودیو Bethesda Game روی آن کار می‌کند. بتسدا اخیراً اولین وصله خود را برای استارفیلد معرفی کرده است.

در ادامه‌ی مصاحبه با Game Watch، اسپنسر گفت که مایکروسافت در حال همکاری با استودیوهای ژاپنی برای توسعه بازی های جدید برای کنسول Xbox است که برخی از آنها در حال حاضر معرفی نشده اند.

آقای اسپنسر: می توانید روی آن حساب کنید در واقع ما امسال Hi-Fi RUSH را منتشر کردیم. اگرچه این یک اثر کوچک در مقایسه با شاهکاری مانند Blue Dragon بود. اما Hi-Fi RUSH از کیفیت خوبی برخوردار بود. بازی سازان ژاپنی نیز بخشی از استودیوی بازی سازی مایکروسافت هستند. اگرچه عناوینی وجود دارند که هنوز نمی توان آنها را معرفی کرد، اما در حال کار با سازندگان ژاپنی برای توسعه بازی های جدید هستیم. شرایط و امکانات توسعه بازی در ژاپن در حال رشد است. بهبود شرایط و امکانات در ژاپن شامل استودیوهای زیرمجموعه‌ی مایکروسافت و سایر توسعه دهندگان ژاپنی میشود. بنابراین فکر می کنم می توانیم انتظار داشته باشیم که عناوین ژاپنی بیشتری در آینده معرفی شوند..

آقای اسپنسر درمورد شرکت Square Enix هم گفتند که بهبود روابط با این شرکت درآینده بسیار تاثیر گذار خواهد بود و فعلا اطاعات بیشتری را ارائه نمیدهند. همچنین، بازی Octopath Traveler 2، که ساخت شرکت Square Enix است، برای Xbox عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا