اخباراخبار بازی

طرح کنسول بدون دیسک Xbox Series X افشا شد

اسناد دادگاه FTC و مایکروسافت برنامه‌هایی را برای یک Xbox Series X دو ترابایتی دیجیتالی استوانه‌ای شکل فاش کردند.

مایکروسافت قصد دارد در سال 2024 کنسول Xbox Series X خود را با طراحی و ویژگی های کاملاً جدید به روز کند. این به‌روزرسانی اعلام‌نشده کنسول با نام رمز Brooklin، به‌طور تصادفی در اسناد دادگاه FTC و مایکروسافت افشا شد.

طراحی جدید Xbox Series X بسیار دایره ای تر از کنسول موجود به نظر می رسد و بدون درایو دیسک عرضه می شود. اسناد محرمانه داخلی مایکروسافت نشان می‌دهد که دارای 2 ترابایت فضای ذخیره‌سازی است. همچنین یک درگاه USB-C در جلوی دستگاه قرار دارد که قابلیت شارژ دارد.

در طراحی جدید Xbox Series X، مایکروسافت پشتیبانی Wi-Fi 6E، بلوتوث 5.2 را نیز اضافه می‌کند. این شرکت برای بهبود کارایی، دای موجود را به 6 نانومتر کاهش می‌دهد. بر اساس سند مایکروسافت، مصرف برق PSU پانزده درصد کاهش می یابد. مایکروسافت همان قیمت 499 دلاری Xbox Series X را هدف قرار داده است.

مایکروسافت نقشه راه Xbox Series X جدید را در کنار Xbox Series S به روز شده با 1 ترابایت فضای ذخیره سازی لیست کرده است. مایکروسافت به تازگی یک Xbox Series S به روز شده را با رنگ مشکی عرضه کرده است، اما ممکن است در سال 2024 به روز رسانی دیگری با پشتیبانی از Wi-Fi 6E و بلوتوث 5.2 در راه باشد. این کنسول جدید نیز احتمالا با کنترلر جدید Xbox عرضه شود.

طبق اسناد افشا شده، مایکروسافت قصد دارد این به‌روزرسانی جدید کنسول Xbox Series S را در سپتامبر آینده عرضه کند. همچنین، مایکروسافت ورژن جدید Xbox Series X  برای عرضه در نوامبر 2024 برنامه ریزی کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا