اخباراخبار سینما و تلویزیون

فیلم یاکوزا در مرحله تولید است

در روز پنجشنبه، سایت ورایتی گزارش داد که سگا به همراه شرکت‌های 1212-اینترتینمنت و وایلد شیپ کانتنت در حال ساخت فیلم لایو – اکشنی بر اساس فرنچایز یاکوزا هستند و استودیو‌ها در حال جستجو برای یک نویسنده به منظور نوشتن متن فیلم‌نامه هستند.

SEGA's Making a Live Action Yakuza Movie - Push Square

بازی‌‎‌های یاکوزا معمولاً حول شخصیت کازوما کریو، یک عضو دیرین مافیای ژاپن می‌چرخد. کازوما و شخصیت‌های مختلف دیگر در مینی‌گیم‌های مختلفی در اطراف ژاپن شرکت می‌کنند تا از رمز و راز‌هایی که یاکوزا را مورد تاثیر قرار می‌دهند پرده بردارند. این سری که با کنسول ‌پلی‌استیشن 2 شروع شد. داستان زندگی کریو را از دوران جوانی تا میان‌سالی دنبال می‌کند.

سری یاکوزا معمولاً مجموعه‌ای از بازی‌های نقش‌آفرینی اکشن است بجز بازی Yakuza: Like a Dragon که سبک آن نقش‌آفرینی اکشن است و بزودی منتشر خواهد شد.

نماینده شرکت 1212 درباره این فیلم گفت :

یاکوزا یک زمین بازی جدید را با داستان‌های تاثیر گذار و شخصیت‌های پیچیده در یک محیط  بی‌نظیر در اختیار ما قرار می‌دهد که مخاطبان به ندرت شاهد آن بوده‌اند. حماسه‌ی کازوما کیرو دارای جذابیت سینمایی است. یاکوزا ترکیبی از صحنه‌های اکشن و کمدی ، چند روایت‌ داستانی همگرا و سفری هیجان‌انگیز به سمت رستگاری است.

در اوایل سال سگا با فیلم اقتباسی و لایو اکشن سونیک خارپشت با  فروش 300 میلیونی در گیشه‌های سینما به موفقیت بزرگی دست یافت. شایان ذکر است که ادامه فیلم سونیک نیز در حال ساخت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا