اخبار سینما و تلویزیون

تام هالند: فیلم آنچارتد همان چیزی است که آرزویش را داشتم

تام هالند در یک پخش زنده بر روی اینستاگرام خود اعلام کرد که فیلمبرداری فیلم آنچارتد بخوبی پیش می‌زود. او که در پخش زنده‌ی ا اینستاگرام خود در مورد پروژه‌های جدید که شامل فیلم آنچارتد هم می‌شود صحبت کرد و همچنین اشاره که در هنگام ضبط صحنه‌های اکشن فیلم دچار یک کبودی بزرگ در پای خود شده است. او در این‌ باره گفت:

فیلم‌برداری به خوبی پیش می‌رود، فیلم مثل تمام چیزی است که آرزویش را داشتم، نمیدانم آیا شما این بازی را تجربه کرده‌اید یا نه اما من یکی از طرفدارهای بزرگ  آن هستم و ساخت فیلم به خوبی پیش می‌رود.

ساخت فیلم آنچارتد از زمان اعلام آن در سال 2009 فراز و نشیبی زیادی را طی کرده است. بعد از دست دادن شش کارگردان سونی قصد داشت این فیلم را در دسامبر 2020 به روی پرده‌های سینما ببرد ولی این زمانبندی به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد. و اوضاع برای ساخت این فیلم بدتر شد و به نظر می‌رسید که فیلم‌برداری فیلم بدون کارگردان انجام شود. اما در ماه مارچ با اضافه شدن هفتمین کارگردان، روبن فلیشر (زامبی‌لند، ونوم) به پروژه شرایط تغییر کرد.

در ماه فوریه هالند اعلام مرد که فیلم داستان اصلی بازی‌ها را روایت می‌کند و فیلم‌نامه‌ی آن یکی از بهترین متن‌هایی است که او خوانده است و احتمالاً هنوز امیدی برای شکستن طلسم تولید این فیلم وجود دارد و اگر همه چیز خوب پیش برود امکان دارد شما بتوانید در جولای سال 2021 این فیلم را در سینما ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا