اخباراخبار سینما و تلویزیون

ادامه فیلم لایو اکشن شیر شاه توسط کارگردان فیلم مهتاب ساخته خواهد شد

ادامه فیلم پرفروش و لایو اکشن شیرشاه توسط کارگردان فیلم مهتاب، بری جنکیز ساخته خواهد شد. استودیوی دیزنی تا‌کنون میلیون‌ها دلار صرف بازساخت فیلم‌های انیمیشن کلاسیک خود کرده است که در اکثر موارد این اقتباس‌ها به فیلم‌های پرفروشی بدل شده‌اند. ریمیک فیلم شیر شاه در سال 2019 بیش از 1.5 میلیارد دلار در گیشه‌ها‌ی جهانی سینما فروخت.

هنوز مشخص نیست که آیا دیزنی قسمت دوم فیلم شیر شاه را بر اساس فیلم انیمیشن شیرشاه 2: پادشاهی سیمبا (1998) بسازد. جف نیثنسن نویسنده‌ی فیلم‌نامه‌ی شیر شاه (2019) برای ساخت این قسمت بازخواهد گشت.

اگرچه ریمیک فیلم شیرشاه در باکس آفیس بسیار موفق بود اما نتوانست نظر منتقدین و مخاطبان را به خود جلب کند. فیلم از نظر جلوه‌های بصری مورد تحسین قرار گرفت اما از نظر بینندگان واقع‌گرایی فیلم در صحبت کردن و آواز خواندن شیرها با روند فیلم ناسازگار بود و برای خیلی از مخاطبان به مانند یک دره‌ی وهمی بود که دیدن آن حسی ناخوشایند را به آنها القا می‌کرد. سکانس به سکانس این فیلم بر اساس نسخه انیمیشن آن در سال 1994 ساخته شد اما نتوانست حس زیبای گذشته را برای مخاطبان تدایی کند.

در ریمیک 2019 فیلم شیرشاه بازیگران مطرحی چون بیانسی (نالا) دونالد گلاور (سیمبا)، جیمز ارل جونز (موفاسا)، چیویتل اجیوفور (اسکار)، بیلی ایکنر (تیمون)، ست روگن (پومبا) و جان اولیور (زازو) ایفای نقش کردند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. مرسی بابت پوشش اخبار، خواهشی که دارم اینه که لطفا برای برخی کلمات از معادل فارسی یا ترجمه فارسیش استفاده نکنید، کسی که ندونه تیترو ببینه فکر می کنه کارگردان یک فیلم ایرانی رو انتخاب کردن 😀 اون خبر استودیوی این اگزایل هم فکر کنم شما کار کردی:D بعضی کلمات انگلیسیش مفهوم دقیقتری رو می رسونن.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا