اخبار سینما و تلویزیون

بازیگران Joel و Ellie در سریال The Last of Us مشخص شدند

امروز عوامل سریال The Last of Us به‌صورت رسمی اعلام کردند که پدرو پاسکال و بلا رمزی در این مجموعه به ایفای نقش خواهند پرداخت.

تصویر Pedro Pascal و Bella Ramsey

پدرو پاسکال، ستاره این روزهای The Mandalorian و همچنین Game of Thrones، وظیفه اجرای شخصیت جول را در سریال آخرین ما بر عهده خواهد داشت. بلا رمزی نیز که سابقه حضور در Game of Thrones را دارد، به‌عنوان بازیگر الی انتخاب شده است.

ساخت اقتباس سریالی The Last of Us سال گذشته و قبل از عرضه نسخه دوم بازی توسط شبکه HBO تأیید شد. خالق سریال چرنوبیل یعنی Craig Mazin در کنار نویسنده و کارگردان خلاق بازی، Neil Druckmann به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده بر روی این پروژه مشغولند. تاکنون اعلام شده که قسمت اول سریال را Kantemir Balagov (کارگردان فیلم مستقل Beanpole) کارگردانی خواهد کرد.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از داستان سریال در دسترس نیست، اما می‌دانیم که اتفاقات آن حول محور اتفاقات نسخه اول بازی خواهد بود. بنابراین انتظار می‌رود اقتباس سریالی نیز بر روی جول و الی و شکل‌گیری رابطه آن‌ها با یکدیگر تمرکز داشته باشد. سریال The Last of Us فعلا زمان انتشار مشخصی ندارد و در تاریخ نامعلومی منتشر خواهد شد.

شما در مورد انتخاب بازیگران جول و الی چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

‫9 دیدگاه ها

  1. پدرو پاسکال که عالیه ، واقعا وسی بهتر از این پیدا نمیکنم مناسب باشه برای نقش جوئل ،، اما بلا رمزی رو شک دارم نمیدونم میتونه شخصیت و مشخصه ها الی رو ارائه بده یا نه

    [QUOTE=”Changed_Man 50, post: 4936526, member: 125765″]
    اینو چجوری میخوان با گریم شبیه الی در بیارن خدا میدونه 😀
    [/QUOTE]
    قرار نیست کاسپلی کنن که بخوان شبیه کاکتر های خیالی بازی بشن

  2. پدرو پاسکال که عالیه ، واقعا کسی بهتر از این پیدا نمیکنم مناسب باشه برای نقش جوئل ،، اما بلا رمزی رو شک دارم نمیدونم میتونه شخصیت و مشخصه ها الی رو ارائه بده یا نه

    [QUOTE=”Changed_Man 50, post: 4936526, member: 125765″]
    اینو چجوری میخوان با گریم شبیه الی در بیارن خدا میدونه 😀
    [/QUOTE]
    قرار نیست کاسپلی کنن که بخوان شبیه کاکتر های خیالی بازی بشن

  3. پدرو پاسکال که بازیگر محبوبم بود خب حسابی کیف کردم رفت واسه بازی نقش کارکتر مورد علاقم.
    از اونور یخورده انتخاب بلا رمزی نگران کنندست. تو سریال GOT خوب عمل کرد اما تو فصل آخر اسیر فن سرویس های مزخرف شو رانر ها شد یکم کارکترش خراب کرد.
    امیدوارم تو این سریال خوش بدرخشه.

  4. [ATTACH type=”full” alt=”194772″]194772[/ATTACH]
    پدرو پاسکال انتخاب بدی نیست اما برای فنا که از زمان تایید خبر ساخته شدن سریال کلا Nikolaj Coster تو ذهن داشتن برای جول قطعا بهترین گزینه نیست این اواخرم این لامصب بشدت بیشتر شده شباهتش 😀 در مورد بازیگر الیم که هیچی نمیشه گفت جز نا امید کننده امیدوارم با بازیش سورپرایزمون کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا