اخبار بازیاخبار سینما و تلویزیون

اقتباس سینمایی و تلویزیونی بازی It Takes Two در دست ساخت است

برنده‌ی جایزه‌ی بهترین بازی سال، یعنی It Takes Two یکی از بزرگترین بازی‌های سال 2021 بود. خوشبختانه به زودی مخاطبان فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی هم این فرصت را خواهند داشت تا خودشان خط داستانی آن را دنبال کنند. طبق گزارش Variety (رسانه خبری فیلم و سرگرمی) دو شرکت Hazelight Studios و DJ2 Entertainment برای ساخت اقتباسی از این بازی با یکدیگر همکاری می‌کنند. DJ2 Entertainment یک شرکت تولید کننده‌ی محتوای دیجیتال است که در زمینه‌ی ساخت فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی اقتباسی از بازی‌های ویدئویی تخصص دارد. این کمپانی با استودیو Paramount Pictures برای تولید فیلم Sonic the Hedgehog همکاری کرده است، این شرکت هم اکنون نیز تولید مجموعه انیمیشنی Tomb Rider برای شرکت Netflix را برعهده دارد.

it-takes-two

در بیانیه‌ی منتشر شده از Variety، کارگردان این بازی یعنی Josef Fares، تمایل و اشتیاق خود را برای ساخت این اقتباس اعلام کرده است.

Josef Fares در مصاحبه با Variety گفت:«خلق جهان It Takes Two برای من و تیمم بسیار سرگرم کننده بود. از آنجایی که این بازی یک داستان پردازی قوی به همراه شخصیت پردازی‌های هیجان انگیز و لحظات اکشن و دو نفره‌ی دیوانه وار دارد، میتوانیم پتانسیل بسیار بالایی برای ساخت یک فیلم و یا سریال اقتباسی در آن ببینیم.»

منابع Variety ادعا کردند که یک جنگ مزایده‌ای بین استودیو‌ها بر سر ساخت این پروژه در حال وقوع است. در هر حال نویسنده‌های این پروژه Pat Casey و Josh Mille هستند. این دو نفر فیلنامه‌ نویسی قسمت‌های 1و2 فیلم Sonic the Hedgehog (قسمت دوم آن آپریل امسال منتشر می‌شود) را انجام داده‌اند و با توجه به استقبال طرفداران بازی‌های ویدئویی از این فیلم، میتوان پیش بینی کرد که نتیجه‌ی ساخت اقتباس It Takes Two نیز قطعا خوب از آب در خواهد آمد.

It Takes Two در مارس 2021 منتشر شد و به سرعت توانست نظر منتقدان را به خود جلب کرده و به موفقیت تجاری دست یابد. این بازی جوایز متعددی از جمله بهترین بازی سال را در مراسم The Game Awards دریافت کرد. It Takes Two که یک بازی تماما Co-op است، داستان کودی و می را دنبال می کند، زوجی که قصد طلاق دارند. با این حال، پس از مطلع کردن دختر کوچکشان از این تصمیم، ناگهان طی اتفاقاتی جادویی به دو عروسک کوچک تبدیل می‌شوند. داستان طوری پیش می‌رود که این زوج شکست خورده برای بازگشت به زندگی عادی خود باید با هم همکاری کنند.

با توجه به اینکه پروژه ساخت فیلم و سریال اقتباسی از It Takes Two به تازگی استارت خورده ممکن است مراحل تولید آن کمی به طول بیانجامد. در حال حاضر این بازی روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا