اخبار سینما و تلویزیون

تاریخ پخش اولین قسمت سریال هیلو مشخص شد

بلاخره پس از انتظار های طولانی و در جریان فینال مسابقات AFC، تریلری از سریال مورد انتظار هیلو منتشر شد که علاوه بر آشنایی کلی با داستان و شخصیت های آن، مشخص شد که قسمت اول این سریال در تاریخ چهارم فروردین سال 1401 بر روی سرویس پارامونت پخش خواهد شد.

این سریال که بر اساس سری شوتر اول شخص محبوب مایکروسافت یعنی هیلو می باشد، مسترچیف و سایر اسپارتان ها را در حال مبارزه با تهاجم کاوننت ها و تلاش برای نجات زمین را نشان می دهد.

پارامونت دیشب و در جریان فینال رقابت های AFC، با انتشار تریلری اعلام کرد که نخستین قسمت این سریال در تاریخ 24 مارچ (4 فروردین) با بازی پابلو شرایر در نقش مستر چیف پخش خواهد شد و این شخصیت قهرمان را در مبارزه ای حماسی در برابر کاوننت ها و الیت ها قرار خواهد داد.

برای مشاهده نقد و بررسی بازی Halo Infinite بر روی این لینک کلیک کنید.

جدا از به نمایش گذاشتن اسلحه ها و وسایل نقلیه آشنا برای طرفداران مجموعه از جمله پلاسما پیستول، انرژی سورد و وارتهاگ، قابل توجه ترین قسمت تریلر نمایش هوش مصنوعی نام آشنای بازی یعنی  Cortana است که طراحی شخصیت آن حواشی زیادی را با خود در بر داشته است. طبق تریلر منتشر شده، جن تیلورقرار است نقش کورتانا را بازی کند که لین نقش آفرینی با توجه به اینکه او صداپیشگی این شخصیت را از همان نسخه اول بازی تاکنون انجام داده است، امری غیر طبیعی نیست.

سریال هیلو

خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی حول محور مبارزه سازمان UNSC در برابر حمله کاوننت ها با بهره گیری از نیروی اسپارتان ها می باشد. با این حال، به نظر می رسد در طول داستان مستر چیف به چیزی برخورد می کند که به اثبات وجود حلقه Halo منجر می شود. ممکن است بنظر برسد این داستان مشابه خط داستانی سری بازی های ویدیویی است اما طبق اعلام سازندگان بازه زمانی این سریال با آنچه در بازی ها دیده ایم متفاوت بوده و قرار است ابعاد دیگری از این داستان حماسی را به نمایش بکشد. طی ماه های پیش رو و با نزدیک شدن به تاریخ پخش سریال بایستی منتظر انتشار اطلاعات و اخبار جدیدی حول این سریال باشیم، پس با بازی سنتر برای اطلاع از آخرین اخبار دنیای سرگرمی همراه باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا