اخباراخبار بازی

نظر آقای Jim Ryan در مورد بازیهای داستان محور

آقای Jim Ryan دیدگاه خود در مورد بازیهای داستان محور را گفتند.

سونی در سال‌های اخیر، سرمایه گذاریهای خود در بازیهای لایو سرویس را گسترش داده است. بازیهای Concord و Fairgame$، حاصل این استراتژی جدید هستند. در حالی که برخی نگران این هستند که این به معنای کاهش سرمایه گذاری بر بازیهای داستان محور است که بازیهای انحصاری سونی، PlayStation first party، با آنها شناخته میشود، جیم رایان، مدیرعامل سونی اینتراکتیو اینترتینمنت، گفته است که اینطور نیست.

نقل قول های آقای رایان از یک جلسه پرسش و پاسخ با تحلیلگران از سال 2022 است که به عنوان بخشی از افشای اسناد اخیر از دادگاه مایکروسافت فاش شد. در جلسه پرسش و پاسخ از برنامه سونی برای دوبرابر کردن درآمد خود از بازی‌های first party کاملاً متکی به 10 عنوان لایو سرویس این شرکت است که قرار است تا قبل از آوریل 2026 عرضه شوند، که از زمان این جلسه پرسش و پاسخ خاص به 12 نسخه در مدت مشابه افزایش یافته است، سوال شد. آقای رایان پاسخ دادند که سونی این کار را انجام نمی‌دهد. در ادامه گفتند که انتظار نداشته باشید که همه این بازیهای لایو سرویس موفق باشند. البته که موفقیت آمیز بودن آنها نیز در هر مورد متفاوت است. او در ادامه افزود که این شرکت همچنین به انتشار عناوین داستان محور غنی که با آن ها معروف شده است، ادامه خواهد داد. همچنین به گفته آقای رایان، بازیهای داستان محور، سنگ بستر بازی‌های first party پلی استیشن باقی خواهند ماند.

آقای رایان در Reddit گفتند: برای ما ساده لوحانه خواهد بود که فرض کنیم هر 10 عنوان لایو سرویس، به موفقیت بزرگی تبدیل شوند. بنابراین شرط لازم برای دو برابر کردن درآمد از بازی‌های first party نیستند. مطمئناً این چیزی نیست که ما فرض می کنیم. فراموش نکنید که به انتشار بازی‌هایی که در طول سال‌ها به خوبی به ما خدمت کرده‌اند، ادامه خواهیم داد. این بازی‌های تک‌نفره و دارای گرافیکی زیبا همچنان پایه‌ی اصلی بازی‌های first party ما خواهند بود.

البته این اولین بار نیست که رهبران پلی استیشن چنین اظهاراتی را بیان می کنند. در ماه مارس سال گذشته، هرمن هالست، رئیس استودیو پلی استیشن گفت که استودیوهای سونی همیشه به ساخت بازی‌های مبتنی بر روایت تک‌نفره ادامه خواهند داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا