اخبارایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

بازی Gotham Knights از کواپ 4 نفره پشتیبانی خواهد کرد

پیش‌تر تأیید شده بود که بازی Gotham Knights از کواپ 2 نفره پشتیبانی می‌کند، اما به‌نظر می‌رسد این عدد اکنون به 4 ارتقا یافته است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Gotham Knights

چند ماهی می‌شود که استودیوی WB Games Montreal اطلاعات قابل توجهی را از عنوان Gotham Knights منتشر نکرده، اما به‌تازگی یکی از کاربران ردیت با بررسی صفحه بازی بر روی فروشگاه پلی استیشن، متوجه نکته جالبی شده است. طبق اطلاعات درج شده بر روی این صفحه که ظاهرا طی چند وقت اخیر بروزرسانی شده، Gotham Knights دارای کواپ آنلاین 4 نفره خواهد بود. این در حالی است که پس از معرفی رسمی، سازندگان تنها کواپ 2 نفره را برای بازی تأیید کرده بودند.

پس از مرگ ناگهانی بتمن، بازیکنان در این عنوان اکشن RPG کنترل 4 شخصیت رابین، نایت‌وینگ، رد هود و بت‌گرل را در دست می‌گیرند. توسعه‌دهندگان تاکنون نسبت به وجود قابلیت کواپ 4 نفره واکنشی نشان نداده‌اند، اما بعید است که بروزرسانی شدن صفحه رسمی بازی حاصل یک اشتباه باشد.

پیش از این اعلام شده بود که تاریخ عرضه بازی از سال 2021 به 2022 تغییر یافته تا سازندگان «زمان بیشتری را به ارائه بهترین تجربه ممکن به بازیکنان» اختصاص دهند. این‌طور که به‌نظر می‌رسد، کواپ 4 نفره یکی از ویژگی‌هایی بوده که WB Games Montreal در نتیجه این تأخیر یک ساله به بازی افزوده است.

بازی Gotham Knights در تاریخ 25 اکتبر امسال (3 آبان) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا