اخباراخبار بازیگوگل استیدیا

گوگل عناوین جدیدی برای Stadia معرفی کرد

Google introduces 5 exclusive games

شرکت گوگل 16 بازی جدید برای سرویس استریمینگ خود، Stadia معرفی کرد که 5 مورد از این عناوین انحصاری این پلتفرم هستند که با برچسب “Only on Stadia” شناخته می‌شوند.

شرکت Splash Games که به تازگی بازی Gears Tactics را عرضه کرد در حال ساخت یک بازی شوتر Top-down آنلاین‌ به نام Outlanders انحصارا برای استدیا است. بازی انحصاری بعدی Orcs Must Die! 3 ساخت شرکت Robot Entertainment است که هم‌اکنون در دسترس بازیکنان است. شرکت‌های Supermassive Games سازنده بازی Uppercut Games ،Until Dawn سازنده بازی City of Brass و Harmonix سازنده سری Rock Band نیز از دیگر سازندگان انحصاری برای این پلتفرم هستند که هنوز بازی خود را معرفی نکرده‌اند.

یکی از عناوین مهمی که برای این پلتفرم عرضه خواهد شد بازی Sekiro (عرضه پاییز 2020) است که زمان‌بندی دقیقی برای حمله به دشمنان نیاز دارد و باید دید که استادیا چه تجربه‌ای را به بازیکنان ارائه خواهد کرد. از عناوین دیگری که برای این پلتفرم منتشر می‌شوند می‌توان به Dead by Daylight (دارای قابلیت کراس پلی بین PC و نینتندو سوییچ)، PUBG، سری Hitman (عرضه نسخه اول و دوم اول سپتامبر 2020 و نسخه سوم ژانویه 2021)، Serious Sam 4 (عرضه آگوست 2020 در PC و استادیا) و بازی NBA 2k21 ( عرضه پاییز 2020) اشاره کرد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. قبل از ایونت دیشب گفته شده بود که کلی خبر و سورپرایز مهم گفته خواهد شد …و طوری که چند هفته قبل اعلام کرده بودن ایونت رو همه منتظر سورپرایزهای بزرگ بودن….مثلا مشخصات سخت افزار جدید که میگفتن از سری ایکس هم قویتره و امکان بازی با ۵g و غیره که هیچکدوم نبود..دیشب خیلی نا امید کننده بود برای کسانی که اخبار سرویس های ابری رو دنبال میکنن☹☹

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا