اخبار بازی

پشتیبانی از Xbox 360 تا سال 2016

جدا از اینکه کنسول Xbox One در ماه نوامبر عرضه خواهد شد و تعداد نسبتا کمی انحصاری تا بدین لحظه برای آن معرفی شده است، Xbox 360 به خوبی ادامه می دهد.
در جدیدترین کنفرانس جهانی تکنولوژی Citi رئیس بخش فروش Xbox آقای Yusuf Mehdi اعلام کرده اند که پشتیبانی از Xbox 360 تا سال 2016 ادامه دارد و تا آن موقع ما شاهد 100 بازی جدید خواهیم بود.
آقای Mehdi گفته اند: "به سرمایه گذاری در Xbox 360 ادامه می دهیم و هر دو دستگاه می توانند با یکدیگر کار کنند. بدین معنی نیست بعد از عرضه Xbox One کنسول 360 از کار بیفتد. پشتیبانی ادامه دارد."

در مورد ارزش Xbox One ایشان گفته اند: "شما ما را طی سالها دیده اید که به طور مداوم بر روی ارزش تمرکز می کنیم. نقاط مختلفی در چرخه زمانی که شما روی سخت افزار جدید سرمایه گذاری می کنید وجود دارد. 360 هفت الی هشت سال عمر کرد و این زمان تا 3 سال دیگه هم ادامه خواهد داشت. هم اکنون فوق العاده ارزشمند است. برخی از موارد هنگام سرمایه گذاری در سال عرضه زمان می برد. ما مشترکین Xbox Live را دیده ایم که در حال افزایش است تعداد اعضا هم اکنون بیش از 48 میلیون نفر است. ما بازی های بیشتری بیش از هر موقعی عرضه خواهیم کرد. می خواستم همین ها را بگویم. فقط این نیست که تا آخر خط بروید و بلکه بایستی ارزشمند نیز باشید."

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا