اخبار بازی

مدت زمان به پایان رساندن بخش تک‌نفره DOOM مشخص شد

در حالی که استودیو‌های «id Software» و «Bethesda» سخت مشغول کار بر روی ریبوتی (احیای دوباره) جاه‌طلبانه از یکی از سری‌های کلاسیک خود که در وهله اول باعث محبوبیت عناوین اول شخص تیراندازی در بازار‌های صنعت گیم گردید یعنی عنوان «DOOM» هستند، سوالی مبنی بر اینکه مدت زمان به پایان رساندن بخش تک‌نفره داستانی بازی چه میزان خواهد بود، ذهن طرفداران و هوداران بازی را به خود مشغول کرده‌است. حال طی پستی در توییتر «Bethesda» اقدام به پاسخ دادن به این سوال مطرح شده کرده‌است و به‌دنبال آن اعلام داشته‌است که کاربران برای به پایان رساندن بخش تک‌نفره داستانی بازی به‌طور متوسط به 13 ساعت زمان نیاز خواهند داشت، البته باید ذکر کرد که این مدت زمان اعلام شده کاملا بستگی به میزان درجه سختی انتخاب شده از طرف بازیکن نیز دارد. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه باشید.

 

باتوجه به زمان به پایان رساندن بخش داستانی عنوان‌های تیراندازی اول شخص اخیر و در مجموع نسل هشتم که به‌طور میانگین دربرگیرنده 3 تا 4 ساعت از وقت کاربر را هستند، این مدت زمان برای عنوانی همانند «DOOM» که از همین بازه‌زمانی نیز قول تجربه یک عنوان شوتر ناب و کلاسیک را به هواداران قدیمی و چه‌بسا جدید خود را داده‌است، نیز فوق العاده به‌نظر می‌رسد.

 

نسخه جدید سری «DOOM» در تاریخ سیزدهم ماه می (بیست‌وچهارم اردیبهشت‌ماه) به منظور عرضه روی پلتفرم‌های PS4، Xbox One و PC به معرض انتشار می‌رسد.

 

آیا برای برگشتن به جهنم و قتل‌عام شیاطین آماده‌اید ؟ آری، پس کمربند‌های خود را محکم ببندید; چراکه راه برگشتی در کار نیست.!

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا