اخبار بازی

بزرگترین شایعات پیرامون WWDC 2016

مدت اندکی تا شروع کنفرانس WWDC 2016 باقی نمانده جایی که برنامه سازان و طراحان مطرح دنیا در کنار شرکت اپل به معرفی برنامه های و ساخته های خود میپردازند.
بر طبق روال همه ساله امسال نیز بازار شایعات پیرامون اتفاقات مهم این همایش داغ شده و بد ندیدم تا قبل از شروع این مراسم تعدادی از شایعات مطرح شده را با یکدیگر مرور کنیم.

ارائه اپلیکیشن iMessage برای اندروید
یکی از مهمترین و محبوتترین اپلیکیشنهای iOS که سالهاست همراه کاربران این شرکت بوده ظاهرا قرار است برای اندروید نیز منتشر شود این شایعه از خبر MacDaily بیشتر قوت پیدا کرد که نشان میداد اپل قرار است به زودی از اپلیکیشن جدید Message برای اندروید رونمایی کند از انجایی که iMessage معروفترین اپ شرکت اپل در این خصوص است پس میتوان انتظار معرفی آن را در این همایش داشت.

حضور Siri اینبار در مک
با توجه به استقبال زیاد کاربران از امکانات دستیار هوشمند و صوتی اپل یعنی Siri ، غیبت آن در سیستم عامل OSX بیش از گذشته به چشم میخورد ، از آنجایی که ماکروسافت کورتانا را علاوه برموبایل بر روی سیتم عامل دسکتاپی ویندوز و در آینده بر روی کنسول بازی خود یعنی Xbox One ارائه کرده بنابراین میتوان انتظار داشت مهندسین اپل نیز در این خصوص بیکار نباشند و در فکر استفاده از Siri روی کامپیوترهای مک نیز باشند.

ارتقاء کیفیت Apple Music
بنا بر گزارش Bloomberg در ماه گذشته ، اپل تصمیم دارد که کیفیت و ظاهر سرویس موزیک خود یعنی Apple Music را بهبود دهد بنابر این گزارش علاوه بر تغییرات ظاهری امکان دانلود و استریم اهنگ ها و موزیک ویدیو ها به شکل چشمگیری بهبود خواهد یافت.
پس میتوان شاهد معرفی بروز رسانی بزرگ AppleMusic نیز باشیم.

Apple Pay در مرورگر شما !
به نظر میرسد سیستم پرداخت Apple Pay توانسته نظر مردم را به خود جلب کند از این رو اپل در حال کار برای استفاده این قابلیت در مرورگر Safari و بهرمندی از سیستم 3D Touch در iDevice های خود و پرداختهای اینترنتی از طریق اپل Pay است.
حال باید صبر کرد و دید کدامیک از شایعات و اخبار منتشر شده در کنفرانس امشب طراحان در سال ۲۰۱۶به طور رسمی تایید خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا