اخبار بازی

بازی Mafia 3، سریع‌ترین بازی 2K از نظر فروش شد

بازی Mafia 3 چند هفته‌ی قبل وارد بازار شد و در اکثر بخش‌های پایه‌ای یک بازی ویدئویی نسبتاً ضعیف عمل کرد. با توجه به این نکته اما شرکت 2K [ناشر این بازی] امید زیادی به آن داشته چراکه نسخه‌های زیادی از آن را به بازار عرضه کرده که موجب شده این بازی سریع ترین بازی این شرکت از نظر فروش شناخته شود.

بر طبق گزارش، Take Two Interactive، شرکت مادر 2K، در جریان ارائه‌ی گزارش مالی خود اعلام کرده که بازی Mafia 3 با فروش 3.5 میلیون نسخه‌ای خود در هفته‌ی نخست انتشارش، تبدیل به سریع‌ترین بازی 2K از نظر فروش شد.

البته این رقم برای دانستن تعداد نسخه‌های فیزیکی فروخته شده خیلی دقیق نیست چرا که آمار فروش نسخه‌ی دیجیتالی این بازی نیز در این آمار محاسبه شده است.

با این وجود، هر دو شرکت Take Two و 2K بیان داشتند که این بازی با پشت سر گذاشتن عناوین محبوبی همچون Borderlands، BioShock و NBA 2K، تبدیل به پرفروش ترین بازی این شرکت در هفته‌ی نخست انتشار تبدیل شده است.

با توجه به نمرات نسبتاً ضعیفی که این بازی دریافت کرد و ظاهر شدن بر خلاف انتظارات، خیلی‌ها همچین فروشی را برای Mafia 3 متصور نمی‌شدند. حال باید تا اعلام آمار فروش ماه اکتبر میلادی از سوی NPD منتظر بمانیم تا بدانیم این بازی در قیاس با دیگر بازی‌های بزرگ عرضه‌ شده در این ماه چه عملکردی از خود نشان داده است و چه جایگاهی را در جدول پرفروش‌ها بدست آورده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا