اخبار بازی

مشکلات بازی زولا

با پیشرفت و محبوبیت روزافزون بازی زولا محصول استودیو Mad Byte Games که به کمک شرکت سورنا در ایران به طور رسمی‌ منتشر شده است. گیمر‌های پر تعدادی مشغول انجام این بازی هستند که در این مطلب راه حل مشکلات بازی زولا را ارائه خواهیم کرد. همچنین اگر از افرادی هستید که هنوز این بازی رو شروع نکرده‌اید، می‌توانید بررسی بازی زولا را که توسط بازی‌سنتر انجام شده است را مطالعه کنید.

اگر تازه در بازی ثبت نام کرده اید و هنوز ایمیل خود را تایید نکرده اید، لطفا قبل از ورود به بازی زولا، مطمئن شوید که لینک فعال سازی اکانت را در ایمیل ارسالی از سمت ما کلیک کرده باشید و اکانت خود در داخل بازی زولا را فعال کرده باشید.

استفاده از ابزارهای پراکسی، تغییر آی پی  اعث می شود تا بازی زولا اجرا نشود، پس لطفا قبل از اجرای بازی این ابزارها را خاموش کنید و سپس بازی زولا را اجرا کنید.

اگر خطای Get XML file فایل را دریافت می کنید، به مسیر نصب بازی بروید و از پوشه Game فایل Zula.exe را یکبار اجرا کنید، سپس به پوشه اصلی برگردید و دوباره برنامه Zula_launcher.exe را اجرا کنید تا بازی بتوانید مجددا به سرور های بازی زولا دسترسی پیدا کند.

برنامه Internet explorer را اجرا کنید و منتظر بمانید تا صفحه ای را باز کند، سپس نسبت به اجرای بازی اقدام کنید.

از منوی سمت راست برنامه Internet Explorer بر روی علامت چرخ دنده کلیک کنید و بر روی گزینه Internet option کلیک کنید (این گزینه را می توانید از طریق کنترل پنل ویندوز نیز پیدا کنید) سپس به سربرگ Connections بروید و بر روی گزینه LAN settings کلیک کنید. در صفحه ظاهر شده بخش پایین پنجره، گزینه Proxy server نباید تیک خورده باشد، لطفا اگر این گزینه تیک دارد، آن را بردارید و بر روی گزینه OK کلیک کنید و بازی زولا را اجرا کنید.

اگر در انتها باز برای شما بازی اجرا نشد، به مسیر نصب بازی بروید و فایل zula_files.xml را پیدا کنید و حذف کنید، و سپس دوباره بازی را اجرا کنید، و منتظر باشید تا برنامه لانچر نسخه جدید این فایل را از سرور دریافت کند.

کاربران محترم شرکت مخابرات و شرکت ایرانسل، به دلیل محدودیت های ایجاد شده توسط این دو شرکت برای کاربران شان، مجبور هستند در بعضی از روزها یا ساعت به دلیل مسائل نا معلوم برای ورود به بازی (لاگین کردن) از ابزارهای تغییر آی پی استفاده کنند، متاسفانه این موضوع حل شدنی نیست و هر موقع شما امکان ورود به بازی را نداشتید از این ابزارها استفاده کنید و وقتی وارد لابی (صفحه انتخاب اتاق ها و سرورها ) شدید، می توانید برنامه تغییر آی پی را خاموش کنید تا سرعت اینترنت شما داخل بازی تحت تاثیر آن ابزارها نباشد.

تذکر مهم: کاربرانی که از ابزارهای چیت استفاده می کنند، به صورت خودکار و دستی جریمه هایی از سیستم دریافت خواهند کرد، بعضی از این جریمه به این صورت است که بازیکن عملا نمی تواند وارد بازی شود، لطفا مراقب باشید و از دیگران ابزارهای مختلف دریافت نکنید، چون استفاده از این ابزارهای غیر مجاز باعث خراب شدن و جریمه شدن اکانت شما خواهد شد.

اگر شما داخل بازی زولا، خطاهایی شبیه این مشاهده می کنید، ابتدا بازی را ببندید، سپس متناسب با نسخه سیستم عامل خود، برنامه Net Framework 3.5. را دانلود کنید و سپس بر روی سیستم خود نصب کنید، در انتها سیستم را ریست نمایید. و بازی را اجرا کنید.

برای ویندوز 10 لطفا این نسخه را دانلود کنید:
http://www.gamecdn.ir/Tools/dotNetFx35_Win10_x86_x64.exe
برای ویندوز 8 نسخه 32 بیتی این نسخه را دانلود کنید و نصب کنید:
http://www.gamecdn.ir/Tools/Microsoft..NET.Framework.3.5.Windows.8.1.x86.exe
و برای ویندوز 8 نسخه 64 بیتی این نسخه را دانلود و نصب کنید:
http://www.gamecdn.ir/Tools/Microsoft..NET.Framework.3.5.Windows.8.1.x64.exe

خطا در هنگام اجرای بازی E355:Startup Failure”

اگر این خطا را مشاهده کردید، بخشی از فایلهای شما حذف یا خراب شده اند، برای رفع این مشکل شما می بایست بازی را حذف کرده و دوباره آن را نصب کنید

خطای Toggle title

این خطا زمانی ظاهر می شود که کارت گرافیک شما درایور به روز شده ندارد و یا از DirectX 9.0 پشتیبانی نمی کند. لطفا قبل از اجرای بازی مطمئن شوید که درایور کارت گرافیک شما به روز شده است و کارت گرافیک شما از DirectX 9.0c پشتیبانی می کند.

خطا در زمان نصب File corrupted

فایل نصب شما خراب شده است، لطفا فایل نصب بازی را دوباره دانلود کنید و پروسه نصب را دوباره انجام دهید.

بازی به درستی اجرا می شود ولی هیچ صدایی پخش نمی شود

بازی زولا برای اجرای موسیقی و صدا از برنامه پخش صدای Ogg Vorbis استفاده می کند، این برنامه پخش صدا به همراه برنامه نصب بازی، بر روی کامپیوتر شما نصب می شود، لطفا اگر این برنامه برای شما نصب نشده است از طریق لینک زیر اقدام به دانلود و نصب برنامه کنید.

http://www.vorbis.com/files/1.0/tobias/OggDS0995.exe

بازی اجرا می شود ولی بالافاصله می نی مایز می شود – پنجره بازی به کنار ساعت ویندوز می رود

لطفاً مطمئن شوید که رزولیشن بازی با رزولیشن کارت گرافیک و ویندوز شما همخوانی دارد و پشتیبانی می شود، در غیر اینصورت این اتفاق می افتد.

خطا، سیستم نمی تواند این فایل را پیدا کند System could not find Zula/Game/zula.exe file

بعضی از آنتی ویروس ها اتصال شما به اینترنت را محدود می کنند و یا فایل zula.exe حذف می کنند، لطفا مطمئن شوید آنتی ویروس شما این فایل را بلاک نمی کند، پس از انتخاب فایل فوق در آنتی ویرویس به آن دسترسی لازم را بدهید با گزینه Allow.

خطایPhysXCore.dll

فایل PhysXCore.dll خراب شده است، لطفا برای رفع این مشکل از طریق لینک زیر، برنامه مورد نظر را دانلود کرده و نصب کنید.

http://www.nvidia.com/object/physx_system_software.html

* .dll خطاهای مربوط به فایل های گم شده

اگر این خطاها مربوط به فایلهای بازی باشند، احتمالا آنتی ویروس شما آنها را حذف و یا خراب کرده است، لطفا به آنتی ویروس خود فرمان دهید این فایل ها را بررسی نکند و دسترسی لازم را به این فایل ها بدهید. ولی اگر فایلهای استاندارد دیگری گم شده باشند و سیستم شما قادر به یافتن آنها نیست، این فایلهای را می توانید از سایت رسمی ماکروسافت دانلود نمایید.

 به روز رسانی هایDirectX

شما می توانید آخرین نسخه از نرم افزار DirectX را از لینک زیر دانلود کنید.

http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=35

دانلودم بدون دلیل متوقف می شود

احتمالا اتصال شما به اینترنت قطع شده است و یا شما از نرم افزاری استفاده می کنید که آی پی را تغییر می دهد که باعث می شود بعضی وقت ها اتصال شما به اینترنت قطع شود، لطفا با بررسی موارد فوق دوباره تلاش کنید.

خطای Application Already Running

این خطا، زمانی رخ می دهد که کاربر باری زولا را با روش درستی نمی بندد، بازی باید با دکمه خروج شود.

Error:42 – نمایش خطا در زمان شروع بازی

به نظر می رسد که کامپیوتر شما تست کارایی سیستم را به پایان نرسانده است. لطفا برنامه تست کارایی را دوباره اجرا کنید.

E351: Corrupted engine” نمایش خطا در زمان اجرای بازی

این خطا زمانی رخ می دهد که شما از نرم افزاری مختلفی استفاده می کنید که فایل های بازی را ویرایش و یا دستکاری می کنند، پیشنهاد می کنیم از آنتی ویروس استانداردی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا