اخبار بازی

تاریخ انتشار حالت بتل رویال زولا مشخص شد + انتشار جزئیات جدید از گیم‌پلی

بالاخره بعد از ماه‌ها انتظار، تاریخ انتشار حالت بتل رویال بازی زولا رسما اعلام شد. همچنین، ضمن اعلام این تاریخ، شرکت سورنا گیمز از محتویات جدید این مود، پرده‌برداری کرد.
حدود چهار سال می‌شود که بازی آنلاین Zula به صورت رایگان در دسترس کاربران پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار گرفته است. تا به امروز، حالت‌های چند نفره‌ی مبارزه تیمی، تحت تعقیب، خرابکاری، قتل عام، اسکورت، شکار رییس و مد مسابقه حذفی در اختیار کاربران قرار گرفته بود اما با به‌روزرسانی که در این منتشر می‌شود، حالت بتل رویال نیز در دسترس تمام کاربران بازی زولا قرار خواهد گرفت.

اگر به خاطر داشته باشید، اواخر زمستان ۱۳۹۸ بود که شرکت سورنا گیمز طی یک کنفرانس، از مد بتل رویال Zula رونمایی کرد. با وجود آنکه نمایش‌هایی هم از این بازی در فضای مجازی منتشر شد، تاریخ انتشار این حالت تاخیر خورد.
مانند بسیاری دیگر از محصولات، همه‌گیری ویروس کرونا گریبان مسیر توسعه‌ی این حالت را گرفت؛ با این حال، تیم سازنده هرگز دست از تلاش برنداشت تا بالاخره، حالت بتل رویال بازی زولا آماده‌ی انتشار شود.


به گفته‌ی واحد روابط عمومی بازی زولا، این حالت در روز سه‌شنبه، مصادف با ۱۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ طی یک به‌روزرسانی گسترده در دسترس کاربران ایرانی قرار می‌گیرد. کاربران می‌توانند با شرکت در پخش زنده‌ی کانال توییچ ایران زولا، بلیط کلوزبتای این حالت را به صورت کاملا رایگان به‌دست آورند.همچنین، ضمن اعلام تاریخ انتشار، جزئیات جدیدی از محتویات این حالت به تایید رسید که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• ظرفیت نقشه‌ی بتل رویال ۶۴ نفر بوده و بازیکنان می‌توانند به صورت تک‌نفره یا در قالب تیم‌های دو و پنج نفره با هم رقابت کنند.
• ماشین و قایق، وسایل نقلیه‌ی این مد خواهد بود و بازیکنان می‌توانند از آن‌ها برای جابجایی در نقشه بهره ببرند.
• برای بازکردن جعبه‌ها، نیازی به فشردن هیچ دکمه‌ای نیست؛ به درخواست کاربران، بازیکنان می‌توانند به محض نزدیک شدن به آیتم‌ها، آن‌ها را از آن خود کنند.
• لانچر نارنجک دودزا و نارنجک سمی به بتل رویال زولا اضافه شده است.
• اضافه شدن زیپ‌لاین‌های دو طرفه بین نقاط مختلف نقشه.
لازم به ذکر است، مد بتل رویال بازی Zula نیز به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا