اخبار بازی

موسس و مدیرعامل شرکت ZeniMax Media درگذشت

صفحه توئیتر بتسدا با انتشار پستی از درگذشت آقای Robert A. Altman، مدیرعامل شرکت Zenimax (کمپانی مادر بتسدا) خبر داد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه شوید.

تصویر Robert A. Altman

در توئیت منتشر شده توسط شرکت Bethesda می‌خوانیم: “ما عمیقا بابت اعلام خبر درگذشت رابرت ای. آلتمن، موسس و مدیرعامل ما به شما غمگین هستیم. او یک رویاپرداز حقیقی، یک دوست و کسی بود که به ذات افراد و قدرت آنچه می‌توان با کمک یکدیگر دست یافت باور داشت. او یک لیدر فوق‌العاده بود، و حتی یک انسان بهتر.”

همچنین بتسدا در توئیت منتشر شده ذکر کرده که آقای آلتمن در دوره همه‌گیری، به تمام اعضای کمپانی ایمیلی را ارسال می‌کرده و با آن‌ها در ارتباط بوده است. در یکی از این ایمیل‌ها که امروز پس از مرگ آلتمن در 74 سالگی به‌صورت عمومی منتشر شده، او از کارمندان خود خواسته تا هر روز زمانی را به خود اختصاص دهند. گفته شده که اعضای کمپانی همیشه مشتاق خواندن این پیام‌ها از طرف او بوده‌اند.

آقای آلتمن 22 سال پیش و در سال 1999 میلادی زنیمکس را تأسیس کرد. در طول این دو دهه، استودیوهای مختلف زیرمجموعه کمپانی زنیمکس تحت هدایت او بر روی تعدادی از بزرگ‌ترین سری بازی‌های صنعت مانند سری Fallout ،Doom ،Dishonored، Wolfenstein و چندین عنوان دیگر کار کرده‌اند.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. چند روز پیش یکی از لایو-استریم های Benji-sales بحثش بود که ممکنه بعد این قرارداد گنده اخیرشون این بشر بالاخره میلیاردر شه
    یهو بووووم 😐
    خدا رحتمش کنه، کمپانی ای که زیر دستش بود خیلی برای ما خاطره سازی کرده

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا