اخبار بازینینتندو سوییچ

گلیچ بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild حالت نیو گیم پلاس را باز می‌کند

به‌لطف یک گلیچ در حافظه مموری بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild، می‌توانید به نوعی حالت نیو گیم پلاس در این عنوان دسترسی داشته باشید. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild

با توجه به اینکه Breath of the Wild از لحاظ مقیاس بازی عظیمی است، تعجبی ندارد که این عنوان دارای گلیچ‌های مختلفی باشد. اما یکی از جدیدترین گلیچ‌های کشف شده از بازی، قابلیت جالب و مفیدی را در اختیار بازیکنان می‌گذارد. در حقیقت، این قابلیت دسترسی به حالتی شبیه به یک نیو گیم پلاس است.

کاربری به‌نام LegendofLinkk این گلیچ جدید را کشف کرده است. گلیچ جدید اینگونه عمل می‌کند که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا آیتم‌های بدست‌آورده را به هر فایل سیوی که بخواهند منتقل کنند. این بدین معناست که شما می‌توانید Master Sword و Bow of Light را از ابتدای بازی در اختیار داشته باشید.

شما می‌توانید طریقه استفاده از گلیچ جدید را از اینجا مشاهده کنید. در حالی که طرفداران در انتظار اخبار بیشتری از دنباله بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild هستند، تجربه دوباره نسخه 2017 با حالت‌های جدید مانند این نیو گیم پلاس غیر رسمی، می‌تواند عطش آن‌ها را تا حدی کاهش دهد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا