اخبار بازی

یوشینوری اونو ، تهیه کننده‌ی سری بازی Street Fighter شرکت کپکام را ترک خواهد کرد

تهیه‌کننده و طراح سری بازی Street Fight، یوشینوری اونو اعلام کرد که در این تابستان شرکت کپکام را بعد از 30 سال ترک خواهد کرد. اونو در پست توییتر  تصمیم خود برای استعفا را بیان نمود، او در شروع نامه‌ی خود به طرفداران از ویروس جهان‌گیر COVID-19 و چالش‌هایی که بر سر راه تور حرفه‌ای کپکام در سال 2020 ، قرار داد صحبت نمود و در ادامه در مورد جداییش و اهمیت بازی Street Fighter و انجمن طرفداران این عنوان، برای خود گفت.

من برای مدت زمانی طولانی، همراه برند Street Fighter بودم، روزهای خوب و بد و حتی زمان‌هایی که نداشتم را با آن گذراندم. قلب من سرشار از قدردانی از بازیکنانی است که از این برند مخصوصاً در طی دهه‌ی گذشته با گرمی و مهربانی حمایت کرند و همچنین از تمامی فعالیت آنها که موجب رشد و ارتقا و درخشش دوباره‌ی برند Street Fighter شد. اکنون بعد از 30 سال خدمت در کپکام، من شرکت را در این تابستان ترک می‌کنم. این به این معنی است که من از سمت خود به عنوان مدیر برند برای چندین عنوان مختلف از کپکام شامل Street Fighter استعفا خواهم داد.

کارکنان کپکام در نسل جدید همچنان از برند Street Fighter مراقبت خواهند کرد و جنگجویان جهانی را رهبری خواهند کرد و من با اطمینان باور دارم آنها Street Fighter را فوق‌العاده خواهند نمود. من به عنوان یک گیمر معمولی مشتاقانه منتظر دیدن برند جدید Street Fighter در آینده خواهم بود.

اونو  کار خود را در کپکام به عنوان آهنگساز با کار بر روی بازی Mega Man: Battle & Chase برای کنسول پلی‌استیشن شروع کرد قبل از اینکه کار خود را بر روی 3 Street Fighter Alpha به عنوان مدیر صدا شروع کند. او همچنین در ساخت بسیاری از بازی‌های دیگر شامل Devil May Cry، Onimusha، Resident Evil: Outbreak و عنواین دیگر مشارکت داشته است.

Yoshinori ono

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا