اخبار بازی

Yoshida: تاخیر بازی های PS4، نشان از قدرت PS4 است

در E3 امسال، PlayStation LifeStyle شانس این را داشت که با مدیر استودیو های جهانی سونی، Shuhei Yoshida مصاحبه ای داشته باشد. از Yoshida درباره دلیل تاخیر های برخی از بازی های PS4 سوال پرسیده شد.

او در جواب گفت: "در ابتدا می‌خواهم به دلیل تاخیر برخی از بازی ها پوزش بطلبم، اما وقتی مردم از من می‌پرسند "اگر ساخت بازی برای PS4 راحت است، پس چرا تیم های سازنده بازی ها را به تعویق می‌اندازند؟" و من در جواب باید بگویم، دلیل آن، آسودگی ساخت بازی بر روی PS4 است! پس به غیر از آن که قابلیت های PS4 بسیار است، سازنده ها جاه طلب می‌شوند. آنها سعی می‌کنند خود را به چالش بکشند و به درست آورد های جدیدی برسند. گرافیک واقع گرایانه، اتصالات اجتماعی، یا تطابق بخش چند نفره بازی ها با بخش تک نفره آن. این جاه طلبی سبب می‌شود تا با چالش های جدیدی رو به رو شوند و زمان بیشتری از زمان مورد انتظار نیاز داشته باشند.
مردم الآن درک بهتری از نیاز های یک تیم سازنده دارند. آنها می‌گویند که یک بازی که با تمام توانایی های یک تیم ساخته شده است را به یک بازی که با عجله ساخته شده است، ترجیح می‌دهند. زیرا هر پیشرفت، نیازمند تلاشی بهتر است."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا