اخبار بازی

بازی Yakuza Kiwami 2 برای کامپیوتر تایید شد

بازی Yakuza Kiwami 2

روز گذشته شرکت Sega پس از ارسال تیزرهای مشکوک در حساب کاربری توییتر و سایت خود، به رونمایی جدید از فرنچایز «یاکوزا» اشاره داشت. این اتفاق درنهایت رخ داد و کمپانی نسخه‌ی جدیدی از این عنوان را برای پلتفرم کامپیوتر تایید کرد. بر اساس اعلام رسمی «سگا» بازی Yakuza Kiwami 2 در تاریخ نهم ماه May برابر با 19 اردیبهشت 1398 برای کامپیوتر منتشر می‎‌شود و از طریق شبکه استیم به فروش خواهد رسید.

Yakuza Kiwami 2 بازسازی عنوان Yakuza 2 است که در سال 2006 برای پلی‌استیشن 2 منتشر شد. ماجراهای این اثر، مستقیماً پس از حوادث نسخه اول روایت می‌شود و چالش‌هایی که Kiryu Kazuma  شخصیت اصلی این عنوان پشت سر می‌گذارد را به تصویر خواهد کشید. بازی Yakuza Kiwami 2 با استفاده از موتور گرافیکی Dragon Engine ساخته شده که پیش‌تر با استفاده از آن، ششمین نسخه در فرنچایز به صورت انحصاری برای نسل هشت و کنسول پلی‌استیشن 4 خلق شد.

نکته حائز اهمیت این است که «کیوامی 2» صرفاً یک ارتقای گرافیکی نیست. بلکه عناصر جدید گیم‌پلی نیز به این بازی افزوده می‌شود تا ارزش تکرار آن، حتی برای افرادی که نسخه اصلی را تجربه کرده‌اند نیز افزایش یابد. بدین ترتیب، ویژگی‌هایی همچون برخی از مینی گیم‌های Yakuza 0، سیستم ساخت Clan از یاکوزا 6 و سناریویی جدید با محوریت Majima Goro، از دیگر شخصیت‌های محبوب سری نیز در این عنوان وجود دارد.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا