اخبار بازی

شایعه: خالق بازی‌های Yakuza سگا را ترک می‌کند

طبق گزارشی که اخیرا توسط بلومبرگ منتشر شده، توشیهیرو ناگوشی، خالق بازی‌های Yakuza به‌زودی سگا را به مقصد NetEase ترک خواهد کرد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

تصویر Toshihiro Nagoshi

به‌نظر می‌رسد ناگوشی که به عنوان چهره سری یاکوزا شناخته می‌شود، بعد از سه دهه حضور در سگا این کمپانی را ترک می‌کند. این خبر از طریق گزارش اخیر بلومبرگ منتشر شده است. به گفته بلومبرگ، مذاکرات ناگوشی با شرکت چینی NetEase رو به پایان بوده و در هم‌اکنون در مراحل نهایی خود قرار دارد.

این گزارش اشاره می‌کند که ایجاد شدن محدودیت‌های اخیر انجام بازی‌های ویدئویی توسط کودکان در کشور چین، در جذب ناگوشی توسط شرکت NetEase تأثیر مستقیمی داشته است. همچنین منابع بلومبرگ عنوان کرده‌اند که او در این شرکت، تیم به‌خصوصی را جهت خلق بازی‌های جدید تشکیل خواهد. اگر مذاکرات نهایی با توافق هر دو طرف همراه باشد، به‌طور واضحی تمایل شرکت NetEase بابت گسترش دادن بازار خود در خارج از کشور چین را نشان می‌دهد.

البته باید اشاره کرد که در حال حاضر سگا و نت‌ایس در مورد این موضوع، بیانیه‌ای نداده‌اند. NetEase یکی از چندین غول عرصه گیمینگ در چین محسوب می‌شود که اخیرا با کمپانی بلیزارد نیز وارد همکاری تجاری شده است. طبق برخی گزارشات، این شرکت قصد دارد تا با جذب استعدادهای خارجی، IPهای اوریجینال جدیدی را خلق و وارد بازار کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا