اخبار بازی

خالق سری Yakuza استودیوی جدیدی را تأسیس کرد

توشیهیرو ناگوشی که مدتی پیش جدایی خود را از سگا اعلام کرده بود، تیم بازی‌سازی Nagoshi Studio را به عنوان یکی از استودیوهای زیرمجموعه شرکت NetEase تأسیس کرده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

لوگوی Nagoshi Studio

این استودیوی جدید در واقع از نوامبر سال 2021 شروع به کار کرده، اما خبر تأسیس آن به‌تازگی اعلام شده است. توشیهیرو ناگوشی، خالق سری Yakuza که مدتی قبل پس از چند دهه فعالیت در سگا این شرکت را به مقصد NetEase ترک کرده بود، حالا در سمت رئیس و مدیرعامل Nagoshi Studio به ساخت بازی‌های جدید برای بازار جهانی می‌پردازد.

چندین توسعه‌دهنده سابق سری یاکوزا نیز در تأسیس این استودیوی واقع در توکیو، ناگوشی را همراهی کرده‌اند. از جمله دایسوکه ساتو که پیش از این ریاست RGG Studios را بر عهده داشت. توشیهیرو ناگوشی در پیامی که به مناسبت تأسیس استودیوی جدید خود منتشر کرده، گفته:

«یکی از اهداف من در این استودیو ایجاد کردن یک فضای آزاد است. شاید چنین هدفی بسیار سطحی و ساده به‌نظر برسد، اما حتی بااستعدادترین سازندگان نیز نمی‌توانند در فضایی بسته به‌طور کامل توانایی‌های خود را در معرض نمایش بگذارند. من باور دارم که اولین قدم برای خلق عناوین با بالاترین کیفیت و ارائه روح سرگرمی با انگیزه‌ای قوی، با ایجاد یک فضای آزاد در استودیو آغاز می‌شود.»

او در ادامه به اهمیت هراس نداشتن از انجام اشتباه و همچنین تصحیح کردن آن‌ها اشاره کرد. ناگوشی توضیح می‌دهد که استودیوی او متعهد است تا در چنین فضایی، محتویاتی را خلق کند که مخاطبان جهانی از آن لذت ببرند. البته که در حال حاضر اطلاعات چندانی از اولین بازی در دست ساخت این استودیو اعلام نشده و برای جزئیات دقیق‌تر باید مدت بیشتری را منتظر بمانیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا