اخبار بازی

Yakuza 5 بالاخره برای عرضه در غرب تایید شد

Sony Computer Entertainment امروز در مراسم PlayStation Experience اعلام کرد که Yakuza 5 بالاخره قرار شده در غرب و بر روی کنسول PS3 در بهار سال 2015 عرضه شود. عرضه این عنوان برای اروپا و آمریکای شمالی، بخشی از همکاری بین Sony و Sega برای عرضه بازی بیرون از ژاپن و همین‌طور کمپین #Buildingthelist سونی بوده است (در جریان کمپین #Buildingthelist از طرفداران پرسیده می‌شود که دوست دارند شاهد عرضه چه عناوینی از استدیوهای خارجی (Third-party) بر روی پلتفرم‌های PlayStation باشند، و Yakuza 5 یکی از بازی‌هایی بوده که بیشترین درخواست را داشته است).

 

علاوه بر این، Sega و Sony اعلام کرده‌اند که Yakuza 4 و Yakuza: Dead Souls نیز برای دانلود از شبکه PSN از روز یکشنبه در دسترس خواهند بود.

 

آخرین عنوان از این فرنچایز که بیرون از ژاپن عرضه شد، Yakuza 4 در سال 2011 بود. Yakuza 5 که دارای یک موتور گرافیکی جدید است، داستان Kazuma Kiryu و چهار شخصیت اصلی دیگر را روایت می‌کند، و درگیری‌ها و مبارزات‌شان با سازمان تبهکاران مخفی ژاپن که با نام یاکوزا شناخته می‌شوند را به تصویر می‌کشد.

 

Sony و Sega صحبتی راجع به اینکه آیا Yakuza: Ishin، اولین عنوانی از این فرنچایز که قرار است برای PS4 عرضه شود، بیرون از ژاپن نیز منتشر خواهد شد یا خیر، نکرده‌اند.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا