اخبار بازی

Yaiba: Ninja Gaiden Z بر روی Steam نیز عرضه خواهد شد

Yaiba: Ninja Gaiden Z یک cel-shaded) cel-shaded: نوعی سبک گرافیکی، برای مثال در بازی Zelda: Wind Walker) و در واقع نسخه فرعی از Ninja Gaiden بوده که توسط Team Ninja، Spark Unlimited و Comcept و برای Windows PC، PS3 و X360 توسط ناشر Tecmo Koei در حال ساخت است.

تا این لحظه، تنها نسخه های PS3 و X360 بازی توسط این شرکت تایید شده بودند. اما هم اکنون، Yaiba: Ninja Gaiden Z، در آمریکای شمالی، همزمان با نسخه کنسولی، از طریق استیم، در دسترس خواهد بود. عرضه بازی برای اوایل سال 2014 برنامه ریزی شده است.

 src=/files/Ninja_Gaiden_Z_cover.jpg /><br/> آقای Amos Ip، مدیر عامل Tecmo Koei، در کنفرانسی خبری، اذعان داشته: "عنوان Yaiba: Ninja Gaiden Z، پروژه ای شگفت انگیز بوده که ساخت آن بواسطه خبرگی و مهارت Yosuke Hayashi از Team Ninja و Keiji Inafune از Comcept، رهبری می‌شود، با هدف خلق یک تجربه مهیج جدید برای طرفداران."</p><p style= در ادامه: "ما از عرضه Yaiba: Ninja Gaiden Z بر روی PC، بواسطه استیم، بسیار خرسندیم. چرا که طرفداران بیشتری کسب خواهیم کرد."

 src=/files/1(31).jpg style=
دنیای نینجا ها، پر از جنگجوهای زامبی مانند می‌شود. دراین بازی شاهد سلاح های سایبرنیک، در دنیایی کاملا جدید از سری Ninja Gaiden خواهیم بود، همراه با شور و حرارتی بیشتر در کنار خط داستانی و سبک گیم پلی اصیل و نوین.

 src=/files/2(23).jpg style=
بازیکنان به عنوان YAIBA، به مبارزه با زامبی های درنده، فراخوانده می‌شوند. YAIBA، یک نینجای مکانیکی (دارای بخشی از اندام ساختگی) است که برای گرفتن انتقام و زنده ماندن، دست به هر کاری خواهد زد. او بعد از دو نیم شدن، توسط تکنولوژی سایبر، جانی دوباره پیدا کرده است و با شمشیر خود  و سلاح های مکانیکی که درون بازوی خود دارد، زامبی ها را با بی رحمی تمام، نابود می‌کند.

 src=/files/3(22).jpg style=
 

قدم به دنیایی همانند یک کامیک بوک زنده بگذارید، دنیایی با گرافیکی عالی که آشفته شده است. پر از دسته های بیشماری از زامبی که تنها به خواست و اراده YAIBA متوقف خواهند شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا