اخبار بازی

عرضه بازی Xenoblade Chronicles برای Nintendo Switch در سال 2020

بازی Xenoblade Chronicles

شرکت نینتندو در رویداد Nintendo Direct جدید خود که امروز برگزار شد از عرضه بازی Xenoblade Chronicles تحت عنوان Xenoblade Chronicles: Definitive Edition برای کنسول Nintendo Switch خبر داد. محصول استودیو Monolith Soft که در سال 2010 برای Wii منتشر شده بود و دنباله آن نیز در سال 2017 برای Switch انتشار یافت.

همان‌طور که گفته شد عرضه بازی Xenoblade Chronicles در رویداد Nintendo Direct اعلام شد. باید توضیح دهیم که این بازی یک نسخه ریمستر HD از نسخه اصلی بوده با این حال به گفته سازندگان این ریمستر چیزی بیشتر از یک عرضه مجدد برای پلتفرمی جدید خواهد بود. به نظر می‌رسد مدل کاراکترها به طور قابل توجهی با بازنگری اساسی همراه شده و ظاهر بصری آن بیشتر شکل سل‌شید به مانند نسخه دنباله آن شده است.

این بازی جهان‌باز نقش‌آفرینی که زیرمجموعه سری بازی Xeno محسوب شده پس از انتشار اولیه روی کنسول Wii برای کنسول دستی New 3DS نیز عرضه شد و اکنون قرار است نسخه Definitive Edition آن در تاریخی نامشخص از سال آینده برای کنسول Nintendo Switch منتشر شود.

ناگفته نماند نسخه دنباله بازی مورد بحث یعنی بازی تحسین شده Xenoblade Chronicles 2 موفقیت بسیار بزرگی برای شرکت نینتندو به شمار رفته و توانست ضمن جلب نظر مثبت منتقدان، عملکرد تجاری بسیار خوبی از خود برجای بگذارد. به طوری که پرفروش‌ترین بازی مجموعه Xeno و هم‌چنین پرفروش‌ترین اثر استودیو Monolith Soft لقب گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا