اخبار بازینینتندو سوییچ

آهنگساز بازی Xenoblade Chronicles از یک معرفی جدید خبر می‌دهد

یاسونوری میتسودا، آهنگساز قدیمی عناوین Xeno اعلام کرده که یکی از پروژه‌های در دست ساخت او در ماه آینده رونمایی خواهد شد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Xenoblade Chronicles

استودیوی Monolith Soft تاکنون به‌طور واضحی علاقه خود نسبت به ادامه دادن سری Xenoblade Chronicles را نشان داده، اما طرفداران هنوز در انتظار نوعی معرفی رسمی هستند. این‌طور که به‌نظر می‌رسد، ممکن است به‌زودی این معرفی از سوی نینتندو و مونولیث سافت انجام شود.

حدود یک سال پیش، یاسونوری میتسودا به آغاز کار بر روی یک پروژه عظیم جدید اشاره کرده بود. او حالا با انتشار توئیتی که از طرفداران خود بابت پیام‌های تبریک تولدش تشکر کرده، از معرفی یکی از پروژه‌هایش در ماه آینده خبر داده است. البته که این معرفی می‌تواند مربوط به هر چیز دیگری باشد، اما مدت‌هاست که شایعات ساخت Xenoblade Chronicles 3 شنیده می‌شوند و جدیدترین آن‌ها نیز به عرضه این بازی در سال 2023 اشاره دارد.

علاوه بر این، چند ماه قبل نیز یکی از صداپیشگان سری ساخته شدن نسخه جدید Xenoblade Chronicles را لو داده بود. با توجه به اینکه نینتندو معمولا در ماه فوریه هر سال رویداد Nintendo Direct را برگزار کرده، باید دید که آیا ماه آینده و طی یک دایرکت احتمالی، شاهد معرفی نسخه جدید Xenoblade Chronicles خواهیم بود یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا