اخبار بازینینتندو سوییچ

شایعه: احتمال عرضه بازی Xenoblade Chronicles 3 در سال 2022

پس از اینکه جنا کلمن، صداپیشه شخصیت ملیا در مصاحبه‌ای به در دست ساخت بودن نسخه جدیدی سری Xenoblade Chronicles اشاره کرد، اکنون عمران خان از رسانه فن‌بایت اطلاعات بیشتری را از این دنباله منتشر کرده است. طبق این شایعه، ممکن است این دنباله در نیمه اول سال 2022 منتشر شود. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Xenoblade Chronicles

 به گفته فن‌بایت، بازی در ابتدا قرار بوده که در طول امسال معرفی و در فصل زمستان عرضه شود، اما کووید-19 چالش‌هایی را در توسعه و بهینه‌سازی آن برای نینتندو سوئیچ ایجاد کرده است. البته اشاره شده استودیوی Monolith Soft در مراحل پایانی توسعه قرار دارد و همچنان ممکن است که معرفی بازی را تا پایان همین امسال ببینیم، اما عرضه دنباله Xenoblade Chronicles تا نیمه اول سال آینده به تعویق افتاده.

در خصوص خود بازی نیز فن‌بایت مدعی شده که وقایع آن در آینده‌ای دور جریان دارد و شاهد بازگشت برخی از شخصیت‌های قبلی خواهیم بود، از همین رو صداپیشه ملیا از ساخته شدن نسخه جدید آگاه است. علاوه بر این، گفته شده هدف سازندگان این است که شخصیت‌های بیشتری را (چه شخصیت قابل بازی و چه دشمنان) به‌صورت یکجا در تصویر قرار دهند.

در هر صورت، این موضوع فعلا در حد شایعه است و مثل همیشه باید منتظر تأییدیه رسمی بمانیم. بازی Xenoblade Chronicles 2 هم‌اکنون به همراه Xenoblade Chronicles: Definitive Edition برای نینتندو سوئیچ در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا