اخبار بازینینتندو سوییچ

بازی Xenoblade Chronicles 3 رسما معرفی شد

پس از شنیدن شایعات مختلف برای چندین ماه، بازی Xenoblade Chronicles 3 بالاخره در آخرین برنامه نینتندو دایرکت معرفی شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Xenoblade Chronicles 3

نینتندو در برنامه Nintendo Direct اخیر خود معرفی‌های هیجان‌انگیزی داشت، اما مشخصا بزرگ‌ترین رونمایی در لحظات پایانی برنامه اتفاق افتاد. طی ماه‌های اخیر شایعات زیادی در مورد نسخه جدید Xenoblade Chronicles شنیده می‌شد و استودیوی Monolith Soft بالاخره جدیدترین نسخه این عنوان JRPG محبوب را برای عرضه در پاییز امسال معرفی کرد.

همان‌طور که در برخی شایعات ذکر شده بود، بازی Xenoblade Chronicles 3 داستان‌های دو دنیایی که در نسخه‌های پیشین دیده بودیم را به یکدیگر متصل خواهد کرد. البته تتسویا تاکاهاشی، کارگردان بازی اعلام کرده که تجربه Xenoblade Chronicles 3 برای آن دسته از افرادی که نسخه‌های قبلی سری را بازی نکرده‌اند نیز لذت‌بخش خواهد بود.

تریلر معرفی برخی از چشم‌اندازها و مناظر خیره‌کننده بازی را به‌نمایش می‌گذارد که طرفداران سری حتما به دیدن آن‌ها عادت دارند. در حال حاضر اطلاعات گسترده‌ای از داستان Xenoblade Chronicles 3 در دسترس نیست، اما اعلام شده که بازیکنان کنترل شخصیت‌‌های Noah و Mio را در میان آشوب و جنگ میان دو رژیم Agnus و Keves در دست خواهند گرفت. همچنین گفته شده که تم داستانی این نسخه، «حیات» خواهد بود.

بازی Xenoblade Chronicles 3 در سپتامبر 2022 (اواخر تابستان 1401/اوایل پاییز 1401) برای نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا