اخبار بازیایکس باکس سری ایکس
موضوعات داغ

بازی Forza Motorsport معرفی شد + تیزر

بعد از ماه‌ها انتظار و دنبال کردن اخبار و شایعات مختلف در خصوص هشتمین شماره از بازی فورتزا موتوراسپورت، در نهایت مایکروسافت این عنوان را در قالب تیزری کوتاه در جریان ایونت اختصاصی کنسول ایکس‌باکس سری ایکس برای این کنسول در کنار PC معرفی کرد.

هشتمین شماره فورتزا توسط استودیو ترن ۱۰ مراحل اولیه توسعه خود را شروع کرده‌است. این در حالی است که در ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ یکی از اعضای استودیو به قابل بازی بودن این عنوان اشاره کرده بود.

در سایت بازی در خصوص فورتزا موتوراسپورت جدید نوشته شده:

«با شماره جدید فورتزا موتوراسپورت، ما با دروس و انقلابی که در تاریخ اتومبیل‌سازی اتفاق افتاده‌است آشنا می‌شویم. ما در حال ساخت تجربه‌ای جدید به لطف قدرت و سرعت فراوان کنسول Xbox Series X هستیم. به این بدان معنا است که می‌توانید منتظر  یک بخش بصری بی‌نظیر و استفاده از تکنولوژی‌های جدید مثل ری‌تریسینگ، رزولوشن 4K Native و نرخ فریم ۶۰ فریم بر ثانیه در کنار ایده‌های جدیدی برای بازی باشید. ایده‌هایی که باعث می‌شوند گیمران به دنیای فورتزا و به دیگر دوستانشان متصل شوند.»

همچنین کریس ایساکی یکی از کارگردان بازی در خصوص تکنولوژی‌ ری‌تریسینگ می‌گوید که این تکنولژی به موتور گرافیکی بازی که Forza Teach نام دارد، اضافه شده و می‌توان شاهد استفاده از ری تریسینگ برای هر دو سری موتوراسپورت و هورایزون بود. او همچنین تاکید کرد که عنوان جدید بسیاری از طرفداران قدیمی سری را به شدت خوش‌حال خواهد کرد و همچنین مواردی فراوانی برای طرفداران جدید این سری و جذب افراد بیشتری خواهد داشت.

در نهایت بازی Forza Horizon 4  هم در روز عرضه کنسول Xbox Series X از سیستم Smart Delivery پشتیبانی خواهد کرد که بدین صورت بر این کنسول شاهد اجرای بازی با رزولوشن 4k و نرخ فریم ۶۰ فریم بر ثانیه همراه با بهبود بخشی بصری بازی باشیم.

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. چیه این In engine مد شده جدیدا، نه گیم پلی هست و نه کیفیت CG داره.
    البته میفهمم که ساختنش برای استودیوها راحت تره نسبت به CG.
    تریلر یا باید یک CG خفن باشه ویا گیم پلی خالص.
    ازاین تریلرهای In Engine نه میشه تعریف کرد، نه میشه بهشون گیر داد.
    چه بساطیه داریم نصفه شبی
    [ATTACH type=”full”]156368[/ATTACH]

  2. خیلی نمایش خلاصه و جم و جور بود
    یجورایی انگار تازه بازی از مرحله پیش تولید خارج شده
    یادمه صحبتایی شده بود که قرار تو فورزا بعدی از تکنولوژی فتوگرامتری استفاده بشه تا پیست و اجسام حالت واقع گرایانه و فتو ریل استیک بگیره اما تو صحنه ای که درختان و حاشیه پیست رو نشون میده خیلی معمولی و ورد دیتیل نسل هشتمی رو داشت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا