اخبار بازیایکس باکس سری ایکس

دوجین بازی انحصاری از استودیوهای تردپارتی برای ایکس باکس درحال توسعه است

مایکروسافت بواسطه استودیوهای فرست‌پارتی متعدد تحت تملکش، لاین‌آپ تاثیرگذاری از بازی‌های انحصاری دارد که در دست توسعه قرار دارند و به‌زودی منتشر خواهند شد؛ اما این کمپانی برای غنی‌تر کردن آرشیو بازی‌های انحصاری ایکس باکس، با استودیوهای تردپارتی و خارج از تملکش هم وارد همکاری شده است.

مدیرعملیاتی بازی‌های لایو سرویس استودیوهای مایکروسافت، کریستین کاکس، در یک ویدیو که خود کمپانی آپلود کرد، گفت:« پروژه‌های زیادی هستند که درحال حاضر داریم روی آن‌ها کار می‌کنیم که تعدادشان به دوجین می‌رسد. هرکدام از این پروژه‌ها هم کاملا منحصربفرد هستند و بصورت سفارشی برای ما ساخته می‌شوند ».

تعدادی از این بازی‌ها تا همین الان هم بصورت رسمی معرفی شده‌اند، ازجمله: بازی Contraband از استودیو Avalanche، نسخه جدید Microsoft Flight Simulator از اسوبو، Towerbornاز Stoic Studio و …

همچنین خبر داریم که استودیوهای دیگری مثل People Can Fly و هیدئو کوجیما در Kojima Productions مشغول توسعه پروژه‌های خاص و مرموزی برای کنسول ردموندی‌ها هستند.

در نهایت قطعا با گذر زمان، اطلاعات بیشتری از این بازی‌ها منتشر خواهد شد که ما را نسبت به آینده بازی‌های انحصاری ایکس باکس سریز ایکس و اس، امیدوار می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا