اخبار بازیایکس باکس سری ایکس

ایکس باکس سری ایکس/اس به بزرگ‌ترین لانچ کنسول جدید در تاریخ مایکروسافت تبدیل شد

به گفته شرکت Microsoft، کنسول‌های Xbox Series X/S موفق شده‌اند تا بهترین لانچ کنسول جدید در تاریخ مایکروسافت را رقم بزنند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

کنسول Xbox Series X/S

با اینکه Xbox One در آغاز کار خود با دشواری‌هایی همراه بود، اما نسل جدید برای مایکروسافت اینبار به‌گونه‌ای دیگر آغاز شده و ایکس باکس سری ایکس/اس شروع قدرتمندی داشته‌اند. مایکروسافت به‌صورت رسمی از طریق وب‌سایت ایکس باکس اعلام کرد که Xbox Series X/S در 24 ساعت عرضه اولیه، بهترین فروش را نسبت به سایر کنسول‌های Xbox تجربه کرده‌اند. در این میان Xbox Series S عملکرد درخشانی داشته چرا که بیشترین درصد جذب کاربران جدید در زمان عرضه تمام Xboxها مربوط به این کنسول است.

در زمان عرضه، بازیکنان بیش از 3500 بازی مختلف از 4 نسل Xbox را بر روی ایکس باکس سری ایکس/اس تجربه کرده‌اند که یک رکورد جدید برای برند ایکس باکس محسوب می‌شود. همچنین در پایان گفته شد که 70 درصد از کنسول‌های Xbox Series X/S به مشترکان قبلی و جدید سرویس Xbox Game Pass متصل هستند. مطمئنا این آماری است که مایکروسافت با دیدن آن به‌شدت خوشحال خواهد شد.

باید دید که این عملکرد خوب در آینده نیز ادامه‌دار خواهد بود یا خیر. با توجه به سرمایه‌گذاری عظیم مایکروسافت در سال‌های اخیر برای گسترش دادن Xbox Game Studios، عناوین فرست پارتی بزرگ ایکس باکس نیز در سال‌های آینده از راه خواهند رسید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا