اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5

ایکس باکس باز هم پلی استیشن را در ژاپن شکست داد

آمارهای منتشر شده از میزان فروش کنسول‌های بازی سونی و مایکروسافت در ژاپن، نشان می‌دهند که ردموندی‌ها با ایکس باکس سری ایکس/اس توانسته‌اند تا این در این هفته فروش سخت افزاری بهتری از رقیبشان (که از قضا خود ژاپنی است) داشته باشند.

برطبق آمار مجله فامیتسو از فروش هفتگی کنسول‌های بازی در کشور ژاپن، ایکس باکس سری ایکس 2903 و مدل سری اس هم، 398 عدد در این هفته فروش داشته‌اند که مجموع کنسول‌های فروخته شده مایکروسافت را به 3301 دستگاه می‌رساند.

پلی استیشن 5 هم این هفته در کشور خودش، 2717 نسخه فروخت تا برای چهارمین بار از انتشار جهانی این دو کنسول در سال 2020، ایکس باکس بتواند در خانه رقیبش را شکست دهد.

البته در سه مرتبه قبل که مایکروسافت از سونی پیشی گرفت، مشکل اصلی آن‌ها عدم موجودی کافی PS5 در کشور مذکور بود و این دفعه هم می‌تواند دلیل فروش کمتر نماینده سونی همین مورد باشد.

مورد دیگری که می‌تواند فروش پایین PS5 را در ژاپن توجیه کند، این است که شاید مردم برای خرید آن دست نگه داشته‌اند تا بتوانند چند ماه بعد نسخه اسلیم پلی استیشن 5 را تهیه بکنند.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا معتقدید که وضع مایکروسافت در بازار ژاپن نسبت به سال‌های قبل بهبود پیدا کرده است یا این آمار موقتی هستند؟ نظرتان را با بازی سنتر به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا