اخبار بازی

ظاهرا تصاویری از نسخه Prototype کنسول Xbox Series X فاش شده است

Xbox Series X Prototype

یک سری تصاویر به صورت آنلاین نمایان شده اند که گمان می رود از نسخه Prototype (نمونه اولیه) کنسول Xbox Series X باشند. اگر حقیقت داشته باشد، این اولین بار است که کنسول جدید ایکس باکس را خارج از تبلیغات رسمی شرکت مایکروسافت، دیده ایم. این تصاویر که در سایت NeoGAF آپلود شده بودند و بعدا راه خود را به توییتر پیدا کردند، رو به رو، و پشت کنسول Xbox Series X را نشان می دهند.

Xbox Series X Prototype frontXbox Series X Prototype back

بر روی قاب پشتی کنسول نوشته شده است “Prototype – Not For Sale” (نمونه اولیه – برای فروش نیست) و همچنین شماره سریال و یک جای خالی (placeholder) در کنار نام محصول.

مشخص نیست که تصاویر Xbox Series X Prototype چقدر قابل استناد هستند، در روزهای گذشته، کنسول های نسل بعد با پرینتر های 3 بعدی فیک (fake) شده اند، پس این تصاویر ممکن است یک ماکت تقلبی باشند. ولی اگر این تصاویر واقعا از Xbox Series X باشند، به ما یک دید کلی نسبت به امکانات فیزیکی این کنسول می دهند.

پورت هایی که در پشت کنسول هستند یک تنظیم قابل پیش بینی دارند، که شامل یک HDMI Out، یک رابط Ethernet، یک رابط Optical و دو پورت USB از نوع Type-A می شوند.

تنها رابط غیر عادی که بر روی کنسول دیده می شود، یک شکاف دراز و مستطیلی شکل است که هیچ توضیحی در کنار آن نوشته نشده است. طبق گزارش وبسایت Thurrott، این رابط برای گزارش های معاینه و تشخیص (diagnostic reports) به کار می رود و در نسخه نهایی کنسول، حضور نخواهد داشت.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. من حاضرم بد ریخت ترین و زشت ترین و بزرگ ترین کنسول رو بسازن ولی دور فن و حرارت بالا رو از بین ببرن و کاملا بی سر صدا با کنسول کار کنم
    کنسولی که طراحی قشنگ و کوچک داشته باشه ولی بخواد مدام دور فن بگیره و داغ بشه به درد لای جرز دیوار میخوره

  2. [QUOTE=”g4mer, post: 4689774, member: 133324″]
    وقتی کیس کنسول رقیب رونمایی بشه اونموقع قیافه دوستان دیدنی میشه 😀
    وقتی ۱۲ traflap کنسولت قدرت داشته باش تو همین فضا جا دادنش فوق العادس از هر زاویه ای به دیزاین کنسول توجه کنیم کاملا مشهود هست بدلیل دمای کنسول مجبور ساخت مدل استوانه ای شدن
    اونم به دلیل سهولت گردش هوا و دمای مناسب برای اجرای گرافیکی مثلHell blade II :Drooling::x
    به شخصه خیلی با دیزاینش حاال کردم اما برای دوستانی که انتظار دیزاین سنتی رو داشتن بنظرم دیگه امکانش نیست که همچین اتفاقی بیوفته
    [/QUOTE]
    مسلما با متريال اصلي شمايل كنسول خيلي شيك تر ميشه مثله وان اس و اكس منتها من دوست دارم بدنه مثله قلك پلاستيكي باشه:D اما يه سرويس غول تر و بزرگ تر شده گيم پس و يه توان خروجي عالي رو داشته باشم كه بنظر ماكرو اينكارو كرده.
    \m/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا