اخبار بازیایکس باکس سری ایکس

ایکس باکس سری ایکس در نوامبر امسال عرضه می‌شود

مایکروسافت بالاخره تأیید کرد که کنسول Xbox Series X در ماه نوامبر امسال عرضه خواهد شد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

کنسول Xbox Series X

پس از اعلام خبر تأخیر بازی Halo Infinite تا سال 2021، شرکت Microsoft با انتشار پستی بر روی وب‌سایت ایکس باکس به‌طور رسمی به شایعات پایان داد و تاریخ عرضه کنسول نسل بعدی خود را اعلام کرد. مایکروسافت در این پست باری دیگر به ویژگی‌های مختلف Xbox Series X از جمله پشتیبانی از فریم ریت 120 ثانیه‌ای، رزولوشن 4K، نوع جدیدی از HDR و ری-تریسینگ اشاره کرد.

همچنین این کمپانی با یادآوری قابلیت پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل، عنوان کرد که کاربران Xbox Series X در زمان عرضه این کنسول به هزاران بازی مختلف از 4 نسل دسترسی خواهند داشت. بیش از 100 بازی بهینه شده برای ایکس باکس سری ایکس در راه هستند که از قدرت قوی‌ترین کنسول مایکروسافت تا به امروز بهره خواهند برد. عناوین انحصاری نیز همان‌طور که پیش‌تر اعلام شده بود، در زمان عرضه بر روی سرویس Xbox Game Pass قرار خواهند گرفت.

مایکروسافت در پایان صحبت‌های خود را اینگونه به‌اتمام رساند: “اگر شما برای سال‌ها مشغول بازی بوده‌اید و یا به‌تازگی کنترلر را به‌دست گرفته‌اید، در هر صورت بی‌صبرانه منتظریم تا با عرضه ایکس باکس سری ایکس در نوامبر، اولین قدم بزرگ در نسل بعدی بازی‌های ویدئویی را ببینید و حس کنید.”

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”Cpt. price, post: 4827325, member: 122954″]
    مایکروسافت بالاخره تأیید کرد که کنسول Xbox Series X در ماه نوامبر امسال عرضه خواهد شد. با بازی سنتر و جدید ترین [URL=’http://Bazicenter.com/category/game-news/’]اخبار بازی[/URL] همراه باشید.

    [IMG]https://www.bazicenter.com/wp-content/uploads/2020/04/Xbox-Series-X.jpg[/IMG]

    پس از اعلام خبر تأخیر [URL=’http://Bazicenter.com/tag/halo-infinite/’]بازی Halo Infinite[/URL] تا سال 2021، [URL=’http://Bazicenter.com/tag/microsoft/’]شرکت Microsoft[/URL] با انتشار پستی بر روی وب‌سایت ایکس باکس به‌طور رسمی به شایعات پایان داد و تاریخ عرضه کنسول نسل بعدی خود را اعلام کرد. مایکروسافت در این پست باری دیگر به ویژگی‌های مختلف Xbox Series X از جمله پشتیبانی از فریم ریت 120 ثانیه‌ای، رزولوشن 4K، نوع جدیدی از HDR و ری-تریسینگ اشاره کرد.

    همچنین این کمپانی با یادآوری قابلیت پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل، عنوان کرد که کاربران Xbox Series X در زمان عرضه این کنسول به هزاران بازی مختلف از 4 نسل دسترسی خواهند داشت. بیش از 100 بازی بهینه شده برای ایکس باکس سری ایکس در راه هستند که از قدرت قوی‌ترین کنسول مایکروسافت تا به امروز بهره خواهند برد. عناوین انحصاری نیز همان‌طور که پیش‌تر اعلام شده بود، در زمان عرضه بر روی [URL=’https://bazicenter.com/tag/xbox-game-pass/’]سرویس Xbox Game Pass[/URL] قرار خواهند گرفت.

    مایکروسافت در پایان صحبت‌های خود را اینگونه به‌اتمام رساند: “اگر شما برای سال‌ها مشغول بازی بوده‌اید و یا به‌تازگی کنترلر را به‌دست گرفته‌اید، در هر صورت بی‌صبرانه منتظریم تا با عرضه [URL=’https://bazicenter.com/category/xbox-series-x/’]ایکس باکس سری ایکس[/URL] در نوامبر، اولین قدم بزرگ در نسل بعدی بازی‌های ویدئویی را ببینید و حس کنید.”

    [URL=’https://www.bazicenter.com/news/game-news/xbox-series-x-is-launching-this-november/’]Continue reading…[/URL]
    [/QUOTE]
    همه چیز اماده و در شرایط خوبی قرار داره بغیر از نحوه تبلیغات و ایجاد هایپ ارایه محتوای انحصاری قوی و خاص برای لانچ!
    واقعا اگه یکی دوتا بازی خفن انحصاری برای لانچ بگیرن با وجود گیم پس شرایط خیلی خوبی رو برای جذب گیمر ایجاد میکنن
    امیدوارم با قیمت مناسب و بازی انحصار زمانی خوب اماده یه لانچ قوی بکنن

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا