اخبار بازیایکس باکس سری ایکس

احتمال تأخیر بازی‌های زمان عرضه کنسول Xbox Series X

آقای فیل اسپنسر به‌تازگی در مصاحبه جدیدی اعلام کرده‌است با اینکه کنسول Xbox Series X همچنان در تعطیلات امسال عرضه خواهد شد، اما ممکن است برخی از بازی‌های در دست ساخت با تأخیر مواجه شوند.

کنسول Xbox Series X

رئیس برند Xbox یعنی فیل اسپنسر در گفتوگو با CNBC پیرامون وضعیت فعلی تولید کنسول Xbox Series X، به طرفدارن این اطمینان را داد که کنسول نسل بعدی شرکت Microsoft مطابق زمانی که قبلا اعلام شده‌بود یعنی پاییز امسال وارد بازار خواهد شد. با اینحال، با توجه به وضعیت به‌وجود آمده ناشی از گسترش ویروس کرونا در تمام نقاط دنیا، ممکنن است تعدادی از بازی‌های در دست ساخت توسط استودیوهای مایکروسافت با تأخیر عرضه شوند.

شیوع ویروس کرونا تا همین الآن نیز برای استودیوهای مختلف چالش‌های زیادی را به‌وجود آورده و عناوینی مثل Wasteland 3 و The Last of Us Part II را با تأخیر مواجه کرده‌است. کارمندان در وضعیت فعلی اغلب از خانه‌های خود مشغول به کارند و این موضوع، روی روند ساخت بازی‌ها تأثیر می‌گذارد. طبق گفته آقای اسپنسر، امنیت جان توسعه‌دهندگان اولین اولویت مایکروسافت است و قرار نیست به کسی فشاری وارد شود.

به هر حال، هیجان شروع شدن نسل آینده کنسول‌ها همچنان در بین گیمرهای سراسر دنیا وجود دارد. مایکروسافت به طرفداران وعده داده‌است که پنجشنبه همین هفته، گیمپلی عناوین مختلفی از جمله بازی Assassin’s Creed Valhalla را در قالب قسمتی خاص از برنامه Inside Xbox به نمایش بگذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا