اخبار بازیایکس باکس سری ایکس

بازی Bright Memory Infinite معرفی شد

در جریان آخرین قسمت از برنامه Xbox Inside، تریلری کوتاه اما هیجان‌انگیز از بازی Bright Memory Infinite منتشر شد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

دموی بازی Bright Memory پیش‌تر در سال گذشته بر روی استیم منتشر شده‌بود، اما حال نسخه کامل‌تری از بازی معرفی شده که قرار است در تاریخ نامعلومی منتشر شود. جالب است بدانید که این عنوان تنها توسط یک توسعه‌دهنده چینی در حال ساخت است.

بازی Bright Memory Infinite

بازی Bright Memory Infinite یک عنوان شوتر و هک-اند-اسلش است. داستان بازی در سال 2036 جریان دارد، جایی که پدیده‌ای عجیب و نادر در آسمان‌ها سازمان SRO را وادار کرده تا ماموران خود را برای انجام تحقیقات به مناطق مختلف اعزام کند. در تریلر منتشر شده اخیر، می‌توانیم نگاهی به گیمپلی پر سرعت بازی بیاندازیم.

همان‌طور که گفته‌شد، گیمپلی بازی ریتم تندی دارد و قابلیت‌هایی مثل راه رفتن بر روی دیوار نیز به هیجان و جذابیت آن می‌افزاید. مکانیزم‌های تیراندازی و استفاده از شمشیر و طناب، در کنار قدرت‌های ماورا طبیعی متنوع نوید گیمپلی درگیرکننده‌ای را می‌دهد. کارکتر اصلی بازی قابلیت رانندگی کردن را نیز دارد و در بخشی از گیمپلی پخش شده، یک تعقیب و گریز کوتاه را سوار بر ماشین شاهد هستیم.

بازی Bright Memory Infinite در سال آینده و در تاریخ نامشخصی برای رایانه‌های شخصی، اکس باکس وان، اکس باکس سری اکس و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. همچنین اعلام گشت که این عنوان از قابلیت Smart Delivery نیز پشتیبانی خواهد کرد و کاربران اکس باکس وان می‌توانند بدون پرداخت هزینه اضافی، به بهبودهای گرافیکی بازی در نسل آینده دسترسی داشته‌باشند.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”Kiarash_united7, post: 4753631, member: 149361″]
    اصلا اين يه نفر عجيبه مثلا من يه بازي پلتفرمر رو درك ميكنم كه يك نفر هم بتونه توسعه بده
    منتهي ديگه بالاتر از اون رو ميگم اگه يه نفر ميتونه پس استوديو ٣٠ نفري بايد بازي AAAAAA بسازه 😀
    نمي دونم واقعا شايد هم ساخته بشه يعني اميدوارم بشه ولي كلا درك نميكنم اين مدل بازيسازي رو
    [/QUOTE]

    من چیزی از روند توسعه Bright Memory Infinite نمیدونم، اما Lost Soul Aside در اوایل ساختش، طرف صداگذاری برخی از شخصیت ها رو خودش انجام داده بود و به یه نفر تو آمریکا پول داده بود که بیا صداگذاری یه نفر رو براش انجام بده

    [URL=”https://forum.bazicenter.com/threads/lost-soul-aside-%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%B3%D8%AA%D9%82%D9%84.102030/”]Lost Soul Aside پدیده ای در بازی های مستقل[/URL]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا