اخبار بازی

معرفی دو بازی جدید بزرگ توسط Obsidian و Rare در رویداد X019

دو بازی جدید بزرگ

در حالی شرکت مایکروسافت برنامه‌های مختلفی را برای رویداد X019 خود تدارک دیده است گفته‌های اینسایدر شناخته شده از معرفی دو بازی جدید بزرگ در این ایونت خبر می‌دهد.

در حالی که مایکروسافت پیش از این اظهار کرده بود خبری از اخبار مربوط به کنسول Xbox Scarlett در این رویداد نخواهد بود اما دنیل احمد، اینسایدر مذکور مدعی شده این مراسم تاریخ عرضه چندین بازی مهمی که پیش از این معرفی شده بودند مانند Bleeding Edge، Minecraft Dungeons و Wasteland 3 را برای سال 2020 مشخص خواهد کرد. در این میان قرار است یک IP جدید توسط استودیو Obsidian که به تازگی بازی The Outer Worlds را منتشر کرده و هم‌چنین یک بازی جدید از سوی استودیو Rare که سال گذشته بازی Sea of Thieves را ساخت و عرضه کرد رونمایی شود. دنیل احمد این گونه توضیح داد که:

چنان‌چه طرفدار Xbox Game Studios هستید رویداد XO19 ارزش تماشا کردن را خواهد داشت.

این ایونت تاریخ عرضه‌های مشخصی را برای بازی‌های Bleeding Edge، Minecraft Dungeons و Wasteland 3 در سال 2020 اعلام خواهد کرد. معرفی دو بازی جدید بزرگ از سوی Obsidian و Rare، یک Shadow Drop (رونمایی و بلافاصله در دسترس قرار گرفتن یک بازی) و بسیاری موارد دیگر.

در ادامه مطالب به اشتراک به گذاشته شده، احمد اظهار کرد که Shadow Drop اشاره شده احتمالا به بازی Age of Empires 2: Definitive Edition ارتباط دارد که پیش از این ساخته شدن آن مورد تایید قرار گرفته بود. از طرفی دیگر همان‌طور که قبلا هم متوجه شده بودیم Xbox Game Pass نیز بخش بزرگی از رویداد امشب را به خود اختصاص می‌دهد. احمد در انتها گفت Xbox Game Studios سال آینده و تا قبل از عرضه Xbox Scarlett، شش بازی جدید عرضه خواهند کرد.

رویداد مورد بحث از تاریخ 14 نوامبر الی 16 نوامبر در شهر لندن برگزار می‌شود. کنفرانس آن نیز امشب در ساعت 23:30 دقیقه به وقت ایران پخش خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا