اخبار بازی

خانم Sarah Bond تیمی را تشکیل داده که بر حفظ و سازگاری بازیها تمرکز کند

یکی از بهترین نکات برای کسانی که از برند xbox حمایت می‌کنند، تعهد Xbox به سازگاری با نسخه‌های قبلی و در دسترس بودن بازی‌های قدیمی بر روی پلتفرم‌های مدرن است. اخیراً اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه تیم جدیدی در ایکس باکس توسط سارا باند، که سال گذشته رئیس این برند در کمپانی مایکروسافت شد، تأسیس شد تا روی این موضوع تمرکز کند.

مقاله‌ای که به طور انحصاری توسط Windows Central منتشر شده است، بیان می‌کند که تیم جدید تشکیل شده است که وظیفه‌ی آن حفظ بازی‌ها و اطمینان از سازگاری بازیها در آینده در سراسر اکوسیستم ایکس‌باکس است. Windows Central به طور انحصاری یک سری ایمیل‌های داخلی سارا باند را فاش کرد. یکی از نکات کلیدی افشا شده در ایمیلها، بحث درمورد تشکیل یک تیم جدید بود که به حفظ کتابخانه‌های بازی‌های دیجیتالی در برابر تغییرات سخت‌افزاری آینده اختصاص داشت. در نقل قولی که Windows Central از سارا باند افشا کرده، گفته شده:

ما تیم جدیدی را تشکیل داده‌ایم که به حفظ بازی‌ها اختصاص دارد و برای همه ما در Xbox و خود صنعت بازی مهم است. ما در حال ساختن تاریخ قوی خود در ارائه سازگاری بازیهای گذشته برای بازیکنان خود هستیم و همچنان متعهد هستیم که کتابخانه شگفت انگیز بازی‌های Xbox را برای نسل‌های آینده بازیکنان ارائه دهیم تا از آن لذت ببرند.

برنامه‌های جسورانه‌ای برای ایکس‌باکس وجود دارد که در سال‌های آینده به قله‌های بلندی دست پیدا کند. با این حال، نگاه به آینده همچنین شامل حفظ گذشته نیز می شود که برای گیمرهای قدیمی که می خواهند همه بازی های خود، از جمله بازی های قدیمی، را در یک مکان داشته باشند، یک اتفاق بزرگ است. اخیراً بحثی در مورد حفظ بازی‌ها قدیمی به وجود آمده است و برخی از گیمرهای پیگیر مسائل حقوقی هستند و تلاش می‌کنند از ناشران و توسعه‌دهندگان به دلیل خاموش کردن سرورهای بازی‌های لایو سرویس شکایت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا