اخبار بازی

Xbox One X رسما معرفی شد

مایکروسافت بالاخره از جدیدترین کنسول خود پرده برداری کرد؛ Xbox One X.
دیشب مایکروسافت، در ابتدای کنفرانس خود، بعد از یک سال که از معرفی Project Scorpio می‌گذشت، از این کنسول میان نسلی جدید خود با نام کامل Xbox One X رونمایی کرد.
مایکروسافت تایید کرد Xbox One X در 17 نوامبر امسال به صورت جهانی و با قیمت 499 دلار در امریکای شمالی عرضه خواهد شد. با وجود سخت افزار بسیار قوی کنسول که شامل 6 ترافلاپس GPU کلاک شده در 1.172GHz و 12GB مموری GDDR5 با پهنای باند 326GB/s است، هنوز کارشناسان متقاعد نشده‌اند که آیا عرضه Xbox One X با این قیمت گران، می‌تواند دارندگان کنسول Xbox One، دارندگان کنسول 360 که هنوز به نسل جدید نقل مکان نکرده‌اند و یا PS4 داران را متقاعد کند که به سمت این کنسول بیایند یا خیر!
یکی دیگر از کارهای خوب مایکروسافت در کنفرانس دیشب، معرفی قابلیت Backwards Compatibility برای بازی‌های Xbox نسل ششم بود که مطمئنا عده بسیار زیادی از طرفداران خود را بسیار خوشحال کرده است. این قابلیت اواخر امسال برای تمام مدل‌های Xbox One در دسترس خواهد بود.
به هر حال کنسول جدید مایکروسافت توانایی این را دارد که ویترینی باشد برای عرضه بازی‌های پر زرق و برق. E3 امسال که مایکروسافت استفاده خاصی از این ویترین نکرد. باید منتظر ماند و دید فیل اسپنسر در ادامه چه برنامه‌هایی برای متقاعد کردن سه طیف بزرگ گیمرها برای خرید Xbox One X دارد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا